Mentem 15 ezer km kocsival, összeadtam minden javítási, benzin, súlyadó, biztosítási, vizsgáztatási költséget,80ft/km összeg jött ki. Soknak számít?
re #29 :
"# 21:
Ja, Swift oké. Ismerem a típust, egy közeli barátomnak van ugyan ilyen 1.2 GLX-e. Gyakran hozzám hordja szerelgetni."
Nos, semmit nem kell szerelgetni, a motorháztetőt csak a szélvédőmosó folyadék utántöltése miatt nyitom föl.
Ahhoz képest, hogy csak az ablakmosót kell benne tölteni igen jó mennyiségben adunk el belőle cserealkatrészt - és tipikusan nem karosszéria elemet ;) És általában az "új" swifthez keresik a legtöbb motyót, még csak nem is a régi 20 évesekhez...
A szuzkák olyanok, hogy az első 100,000 km alatt kibír mindent aztán ha egyszer kezdődik a szívás akkor sosem áll meg. Tiszta szerencse, hogy a szuzukik általában keveset futnak.
# 32
Ja, hogy ez a baj?!
Gyakran hordja hozzám, (vessző!!!) szerelgetni. Nem azt írtam hogy az átlagnál többet kell szerelni mert rossz. Egy szóval se írtam ilyet. Csak hogy gyakran jár hozzánk és néha (ritkán, alkalmanként, néha-néha, olykor!!!!!) szerelgetünk is. Most már érthető?
Pl legutóbb a motorteret pucoltuk ki teljesen. Nem azért mert rossz lenne az autó, vagy mert folyna valahol az olaj, vagy mit tudom én... hanem mert a normál használattól időnként elkoszolódik.
Még gimnáziumi osztálytársam volt az illető, így elég rég óta ismerem és jó barátok is vagyunk. Minden szir-szarért hozzám jár. Az autón is mindig bütykölgetni akar valamit, ez a mániája, gondolom még a Ladás korszakából maradt rá ez a szokás. De ez NEM(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) azt jelenti, hogy komoly műszaki gondok lennének a kocsijával.
Amúgy mi azért néha olajat meg szűrőket is szoktunk cserélni a Suzukiján. Nekem van aknás garázsom, meg többé-kevésbé megfelelő szerszámozottságom ilyen munkákhoz, ezért is jár hozzám. De pl egy szimpla autómosásért is hozzánk jön. Nem sajnálom tőle azt a pár tíz liter vizet a slagból. Na meg nekem van magas nyomású mosóm, azzal is le szoktuk csapatni. Szívesen segítek neki, közben meg dumálunk. Mivel ő társasházi lakásban lakik, a ház előtti parkolóban csak elég körülményesen tudná megoldani az ilyesmi munkákat. Ha a kocsmába járnánk, az se lenne olcsóbb, meg nekem nem is fáradtság.
Nem érted 34-es. Ő egy igazi, megrögzött SZUZUKIS! Az ő autója sosem romlik el, a fogalmat, hogy KOPÓ alkatrész sem ismeri, mert ugye ez egy SZUZUKI amibe csak benzin meg ablakmosó folyadék kell, semmi más. Mert a SZUZUKIK azok már csak ilyenek, kimennek ugye a világból 0 karbantartással!
Hoppá, várjál, lehet mégsem...
re #34 :
Így már értem.
Én nem vacakolok vele, ez a harmadik új Swiftem, az előző kettőt se használtam 5-5 évnél hosszabb ideig. 12 havonta vittem-viszem szakszervizbe, ott elintézik az olajcseréket, a légszűrőcseréket. A téli-nyári kerékcseréket is náluk végeztetem. Benzinkútnál gépi mosóban mosatom.
Veszem a magyar munkások termékét és adok munkát a magyar munkásoknak.
Az autót vezetni vettem és nem szerelni, és nem mosni.
# 36
Jó, az te vagy!
Én szeretek az autóval foglalatoskodni a vezetésen kívül is. Például ezért vagyok itt is.
Magam mosom, porszívózom, waxolom, bőrápolózom, nem azért mert sajnálnám a pénzt egy gépi mosásért.
A tavaszi őszi kerékcsere kb 20-30 perc évente kétszer: felni le, felni föl, kb ebből áll. Nekem nem fáradtság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!