Mentem 15 ezer km kocsival, összeadtam minden javítási, benzin, súlyadó, biztosítási, vizsgáztatási költséget,80ft/km összeg jött ki. Soknak számít?
#20 :
Kapaszkodj, Suzuki Swift 1.2 GLX 185/55R16 gumik alufelniken, külső tükrökben irányjelző, automata világításvezérlés, hátsó ajtókon is elektromos ablakemelő, automata klíma, nyomógombos indítórendszer, tempomat, függöny és térdlégzsákok, TPMS abroncsnyomásrendszer, blokkolás és kipörgésgátló, menetstabilizátor, nappali menetfény. Remélem nem hagytam ki semmit. Ja, menet közben ha a külső zaj erősödik, a bekapcsolt rádió hangereje is automatice erősödik.
A 170 km/h sebességet is viszi, de a fojtás miatt ettől gyorsabban nem megy, azt hiszem a gumik miatt sem engedi, 190-es sebességig használható gumikkal szerelt.
Ja, jól van kérdező! :S
Ezt ne így számold! Ez alapján olyan mintha vennék egy új kocsit mondjuk 5 millióért. Hazavinném a szalonból, amitől mondjuk 10km-re lakok. És elkezdeném szapulni az autót, hogy milyen egy szar tragacs, mert fél millió forint/km-re jött ki a költsége.
Majd ha mentél vele minimum 100.000km-t vagy 10 évet, na akkor lehet számolni és akkor kapsz kb reális költség/km arányt!
# 21:
Ja, Swift oké. Ismerem a típust, egy közeli barátomnak van ugyan ilyen 1.2 GLX-e. Gyakran hozzám hordja szerelgetni. Kis autó, kis motorral így elég kedvező a fogyasztása. De azért egy autónál szerintem van más szempont is a fogyasztáson kívül.
Na, akkor kapaszkodj meg te is, mert ez az enyém:
Opel Astra H 1.7CDTI (101LE, 240Nm), Cosmo felszereltséggel, ezen felül az alábbi gyári extrákkal, semmi sem utólagos sufnituning cucc:
CD70NAVI + CID (navigációs fejegység, nagyméretű színes középkonzoli kijelzővel, multikormány vezérléssel. A menetzajra automatikusan erősödő hangerő teljesen alap, ilyeneket a továbbiakban meg sem említek.)
Aux-in (vonalbemenet).
Digitális klíma.
Adaptív több funkciós aktív kanyarkövető bi-xenon fényszóró, természetesen menetfény üzemmóddal. (A kanyarkövetés nem az a most divatos parasztvakítás, hogy felkapcsolja az egyik ködlámpát, hanem ténylegesen a fényszóró fordul el a kormányszögnek megfelelően.)
Tolatóradar.
Guminyomás és defektfigyelő rendszer (TMPS, DDS).
Sport fokozat, mely gombnyomásra kapcsolható és áthangolja az autó hasmagasságát, a futómű rugózását, a kormányszervót és a motorvezérlést.
Sport futómű, állítható.
17" gyári alufelni, jelenleg Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45R17-es abroncsokkal.
IDS+ (Interactive Driving System).
Tempomat.
Esőérzékelős ablaktörlő.
Hővédő üvegezés.
Fényszenzor, automatikusan kapcsolódó fényszórókkal.
Ülésfűtés.
Félbőr belső, gyári sport ülésekkel.
Kartámasz, Gerinctámasz, Aktív fejtámlák.
Elektromosan állítható és behajtható fűthető, automatikusan sötétedő tükrök.
Kilincsvilágítás, Tükörvilágítás.
ABS, ESP (kikapcsolható), ASR, CDC.
Ultrahangos gyári riasztó.
Quickheat rendszer (elektromos segédfűtés).
Coolbox (elektromos hűtődoboz, mely a hátsó üléssorba van integrálva, de szükség esetén ki is vehető).
Csomagtérrendező.
2 eredeti bicskakulcs, 4 elektromos ablak, 7 hangszóró, 10 légzsák (had ne soroljam őket fel egyenként)...
Kb ezek a legfontosabbak, amik hirtelen eszembe jutnak. :)
re #24 :
Füllentesz, az előző kocsim is egy Suzuki Swift volt, csak az 1.3-as GS. Azon kívül, hogy vittem évente rendesen a márkaszervizbe, csak szélvédőtörlő lapátokat kellett cserélnem, semmi meghibásodása nem volt 5 éven át, amikor csereakcióban vettem a mostanit. Ezt se kellett vinnem még a 12 hónapos szakszervizen kívül a márkaszervizbe.
Nekem tökéletesen bevált ez a márka, autópályán is megfelel a tartós 140-es tempó, ha lenne egy Lamborghinim se hajtanék többel magyarországi közutakon.
A márkaszervizhez még annyit, hogy ott csak törött Suzuki Swifteket látok, javításra viszont vittek már meghibásodás miatt több Opelt is.
# 26
Ezt most mire írod?
Fent vagyok az Opelforum.hu-n is. Nézd meg ott! Vagy kérdezz meg ott bárkit a H Astrás topikban! Vagy gyere ide és nézd meg, szívesen megmutatom ha érdekel!
És az után írj olyanokat hogy hazudok-e vagy sem, ne így a levegőbe látatlanban! Oké?!
re #27 :
A Suzukik meghibásodási hajlamára írtam, amit.
#28
Akkor viszont nem értelek... Semmi olyat nem írtam, a Suzukik meghibásodási hajlamára. Sőt motorikusan egy elég megbízható, szívól igénytelen (a szó jó értelmében) autónak tartom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!