Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E39 tulajoktól kérdezem,...

BMW E39 tulajoktól kérdezem, mennyi kb az éves fenntartási költsége egy ilyen autónak?

Figyelt kérdés

Arra kérnék minden kedves olvasót, hogy csak az válaszoljon, aki TULAJA volt, vagy most is tulajdonosa egy ilyen autónak. Konkrét számokat szeretnék hallani, PÉLDÁUL, hogy "nekem átlagosan, évente 1-2-300 ezret kellett ráköltenem"

A benzin, és az adók nem érdekelnek, azt én is ki tudom számolni. Csak a kötelező szervizekre, illetve a meghibásodásokra költött összeg érdekelne.


Leginkább a 2000 környéki verziók érdekelnek, talán inkább benzines, de a dízel tapasztalatok is érdekelnek.


Rengeteg olyan kommentet olvastam már, ahol hozzá nem értők beböfögnek egy totál fiktív számot, meg kiszámolják nekem a fogyasztást. No ilyen válasz köszönöm, de nem érdekel, mert nem segít semmit. Mint ahogy az olyan tipusú hozzászólások sem érdekelnek, hogy "Paraszt aki 15 éves BMW-t vesz", vagy hogy "vegyél az árából egy újabb Suzukit", vagy éppenséggel a kedvencem, hogy "aki ilyet kérdez, az ne vegyen BMW-t, annak úgysem telik rá".


Szépen kérlek titeket, hogy a feltett kérdésre válaszoljatok, és csak az, akinek tényleg volt ilyen autója. Semmilyen más választ nem segítség.

Előre is köszönöm a kulturált hozzászólásokat.



2014. aug. 5. 13:32
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

Igaz hogy nekem nincs ilyen autóm, de nekik van:

[link]

Vélemények, hibalisták, szerviztapasztalatok, alkatrészárak is le vannak írva.

2014. aug. 5. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:

Nekem is az ugrott be, hogy akinek az anyagiakról vannak kérdései, annak túl drága, de te tudod.

Kellene egy éves becsült futásteljesítményt megadnod, hogy évente 5-10-20-50ezer km-t mész vele, ez alapján lehet valami megközelítő értéket adni. Nyílván ha 7végi kocsi lesz, akkor nem kerül annyiba, mint ha napi 100km beleszalad.

2014. aug. 5. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
0%

Erre így nm lehet válaszolni. Használtat fogsz venni, mégpedig jó régit, mert újabbra nincs pénzed. Ki tudja milyet fogsz ki, lehet egy korábban balesetes roncsot, vagy csak szimplán egy széthajtott vackot, aminek előjöhet csomó rejtett hibája, szépen sorban és máris azt veszed észre, hogy alsógatyában szállsz be az autóba, mert a nadrágodat már ráköltötted. Aztán szép lassan gatya se marad rajtad. Hatalmas szerencse kell, hogy egy ilyen autóból jót kifogj. Ezek régen sokmilliós luxusautók voltak, megvette a gazdag, széthajtotta, esetleg törte is, aztán eladta pár évesen. Aztán ezekkel az a nagy probléma, hogy sok-sok kispénzű vagánynál kötött ki akik szintén hajtották, de szervizre már nem volt pénz. Ritka mikor egy ilyen autót első tulajtól veszel, vagy legalább olyan másodiktól, aki rendesen szervizelte meg minden.


Szerintem tényleg fontold meg, nem csak bmw van. Ott a Toyota, Mitsubishi, Saab, Volvo, satöbbi..


Én nem mondom, hogy vegyél újabb suzukit, az nekem se kéne, inkább a 30 éves rozsdás bmw, de van még jó pár nagyon jó, nagyon szép autó, csak körül kell nézni! Sok sikert a döntéshez, vásárláshoz meg minden egyébhez!

2014. aug. 5. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

Nekünk egy 2003-as (2004-ben forgalomba állított) touring 3.0D van.


2006 végén vettük 3 évesen 265,000 km-rel... (igen, a németek ezeket ennyit használják, kár az illúzióért, hogy találsz belőle 15 éves korában 400,000-nél kevesebbet futottat ).


Szóval 2006 decembere óta nálunk van. Nem használjuk sokat, 325,000 km van benne jelenleg (tehát évi 10e km alatti a futásteljesítmény, városba kb. egyáltalán nem használjuk).


Ami meghibásodás volt:


- Turbó elszállt kereken 300,000-nél, csere lett újra (tehát nem bontott szutyadékra). Volt jó haver szerelő meg kedvezmény az Unixnál, így ha jól emlékszem 300K körül volt cakk um pakk)

- Egy kör fékbetét csere volt benne mióta nálunk van és egy első féktárcsa. A betétek árára nem emlékszem, de ezt könnyen megnézheted bármelyik shopban. A tárcsáért nem fizettünk, mert egy jó baráttól kaptuk az M5-jéről, mert ő valami spéci kerámiára cserélte a fékrendszert, a tárcsája meg szinte új volt.

- Az adagoló rendszer tavaly rosszalkodott, akkor elvittük szerelőhöz. A ludas az üzemanyag-pumpa volt (Bosch szervízben felújították 15,000 ft), de a szerelőnk figyelmeztetett, hogy van a gépben valami pillangószelep szerű billenő kis szelep, ami ki szokott kopni és ha lepottyan direktbe beszívja a motor a hengerbe és akkor kakukk. Inkább megbontotta és tényleg kb. 1/4-ére volt kopva a tengelye a szelepnek. Kivette, ledugózta, csak munkadíjat fizettünk.


Ezen kívül apróbb hibák jöttek csak elő (motoros csomagtér ajtó motorja behalt, csak kézzel nyitható, műszerfalon pixelhiba, kiégett izzók, stb.. semmi egyéb komoly)


Szóval összességében olyan sokba azért nem került és nagyon jó kis autó, szeretjük, kényelmes, erős, biztonságos. Mindig jókat mosolygok embereken, akik itt előadják, hogy az autó árát rá lehet költeni havonta, mert BMW...


Annyi, hogy már öreg, ezt vedd tudomásul. Olyat találni - főleg dízelt - amiben nincs 10 egyenlítőkör nagyon nehéz lesz.


Csak szólok, hogy a mienkben 325e km után még nincs kikopva sem az ülés, sem a pedálok, egyedül a kormányon látszik egy kis kopás.

2014. aug. 5. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
0%
Na de ti 3 évesen vettétek egy gazdag némettől. A kérdező pedig egy 15 év körüli szutykot akar itt magyarországon, ahol aztán nem divat a jó fizetés, a jólét, a megfelelő karbantartás és 15 évesen egy autó megfordul pár tulaj keze között. Ha 3 éves bmw-t akarna venni jó pár millióért, egy szót se szólnánk!
2014. aug. 5. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:

Nekem egy E34-es 525i-m van, de azt hiszem tudok neked segiteni, mivel több ismerősömnek és az egyik haveromnak is van E39, és jártas vagyok a témában.

Szóval kezdjük az enyémmel: jó állapotban vettem, mégis mindig valami baja van. Jellemzőek rá az apró kis bosszantó problémák, amik néhány ezerből szerelhetőek, de annál több fejfájást okoznak. Úgy látom, ezek a problémák a 2000-res évek előtti E39-re is átterjednek. A haverom E39-e egy 1998-as 530i, automata. 60.000 km-t tett eddig bele, a valós km-t ami benne van nem tudjuk. A váltót ki kellett cserélje felújitottra. A futómű nagy részét már kicserélte. Sokat járt autóvillamossági szerelőhöz is. A sebességmérő egyszercsak nem mutatta a sebességet: jeladó csere 35.000 Ft. Összesen 600.000-ret költött rá eddig 3 év alatt. Szerinte megéri. Nekem is megéri az E34. Eddig egyikünknek sem csinált olyat, hogy megálljon az út szélén, mindig hazavitt minket.

2014. aug. 5. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:

A népítéletet én is átböngésztem, nem volt valami nagy segítség. Nem véletlen tettem fel a kérdésemet ide. Tudom, hogy sok mindentől függ a dolog, (futásteljesítmény, vezetési stílus, vásárláskori állapot, rejtett hibák, anyagfáradás, egy rossz kátyú, stb. plusz hasonló körülménye között is kijöhet akár sokszoros eltérés is, ugyanazon autó fenntartási költségeiben, ezzel is tisztában vagyok), ezért nem úgy tettem föl a kérdésemet, hogy "VAJON MENNYIT KELL KÖLTENI EGY E46-RA ÉVES SZINTEN"??


Nem azt kértem, hogy jósoljátok meg, hogy nekem mennyit kell majd költenem rá, hanem azt, hogy akinek van/volt ilyen kocsija, az KONKRÉTAN mennyit költött rá. Ezt egyáltalán nem lehetetlen megválaszolni. Sőt, baromi egyszerű: "Ilyen kocsim van/volt, ennyit költöttem rá." PONT.


Azoknak, akiknek sikerült megértenie/felfognia a kérdésemet, nagyon köszönöm a választ a többieknek javaslom a szövegértés gyakorlását. (Elnézést, nem akarok bunkó lenni, de ha egyszer tényleg képtelenek vagytok megérteni egy leírt kérdést, külön kihangsúlyozott kérést... Ez még akkor is baromi bosszantó, ha a jó szánték vezérelt titeket. Ismeritek a mondást a pokolba vezető útról, igaz?)

2014. aug. 5. 22:34
 8/16 anonim ***** válasza:
0%
Öreg ne itt legyél okos, hanem vásárláskor, mert ott dől el, hogy milyen foshalmazt veszel. A M.o.-i kínálat többnyire betegágy, és ha olyan okos csávó volnál eszedbe nem jutna ilyen kocsit venni. Ami jó azt kint se adják olcsón. Ha meg volna kis pénzed is és tudod, hogy ilyet akarsz mégis, akkor nem itt kérdezősködnél, hanem megvennéd amit kiszemeltél, és eszedbe nem jutna előre azon agyalni, hogy vajon mi mennyibe fog kerülni. Meglepetés bombát veszel, ami bármikor bármivel meglephet.
2014. aug. 6. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 gall69 ***** válasza:
0%
...a letört pillangószelep az benzines alkatrész. Tényleg bele tud esni a hengerbe. A márkához méltatlan műanyag vacakból készült. Dízelnél szerintem nincs ilyen!
2014. aug. 7. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
de van dízelnél is
2014. aug. 7. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!