Mennyibe kerül megközelítőleg fenntartani egy Kawasaki z750 féle motort? Lehet számolni egy autó fenntartási költségeivel?
Az elsőnek igaza van! :)
ha van pénzed ilyen mocira akkor legyen lé fenntartásra is.
Meg hát ez Kawasaki!!!! :)
Ha nagyon spórolsz és csak nyáron használod és szórakozol azzal hogy ami nem idény addig kivonatod a forgalomból addig amíg nem használod akkor mondjuk úgy hogy olcsóbb,de akkor sem mert a legjobb olajat megveszed bele,a legjobb láncot stb stb Akárhogy is nézed sok pénzbe van!
Aki motorozik az tavasszal új gumival kezdi.
De ha normálisan motorozol akkor is 2 évente biztos cserélni kell a hátsót,az első picit többet bír ki.Na meg nem mindegy hogy milyen anyag megy fel rá.
Egy ilyen gépbe szezononként olajcsere stb stb.
Ha normálisan használod ,drágábban kijössz mintha tartanál egy suzukit.De ez biztosításnál is függ egy csomó mindentől,szóval arra nyugodtan lehet számolni hogy simán egy kocsi árában van,és mivel hogy motor,luxuscikk így többe is fog kerülni mindig is.Meg igen Kawába akármilyen cuccokat nem pakolhatsz!Szóval akárhonnan is nézed már csak a gumik miatt is drágább mint egy autó fenntartása.
Ha az ember normálisan motorozik és nem csak egy ilyen lakótelepi kocamotoros, akkor kb a duplájába kerül egy komolyabb motor fenntartása, mint egy átlagos autóé.
Arról nem is beszélve, hogyha az "aktív hónapokra" levetítjük a kiadásokat, akkor meg még több jön ki, hiszen kb. csak az év felében lehet motorozni.
Továbbá egy rend minőségi motoros öltözet többe kerül mint egy Swift.
Bőrdzseki, bőrnadrág, sisak, protektor, bakancs, kesztyű stb...stb...
Az aksi sem bír ki, csak 1-2 szezont.
Mivel komoly motort nem tart senki az utcán, ezért még a tárolás is hozzá jön, ha valakinek nincsen saját garázsa.
#4/6 Szerintem Ti nagyon el vagytok tévedve!
Tőled se vennék motort :)
Sokkal érzékenyebb mint egy autó, bármilyen műszaki része megváltozik (akár az életeddel is fizethetsz érte).
Külön motoros tréningre is érdemes elmenni, hogy túlélj egy szezont.
Rendszeresen takarítani és karbantartani kell.
Ha csak az olajcsere-periódust nézzük már látszik hogy az autó mennyivel tartósabb.
Nem voltam sosem tréningen és mégsem haltam meg!
Nem tagadom első csoportos csapatások során tanultam a többiektől(voltak köztük azért versenyzők is akik pályára járnak ki)
Jó érdemes tréningre elmenni,de ahogy Én megfigyeltem ha érzed a paripát akkor jól tudod kontrolálni a szerkezetet érzésből...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!