No comment: Passat 1.9 tdi vs sx4?
Nem ez nem olyan kérdés hogy melyik van, hanem az hogy minap cammogok a családi Sx4-el, (1.5. 99) olyan 90-100 körül, látom a visszapillantóban a b5 Passat-ot, (tudjátok nincs márkajel, a gagyi xenon, szekér kerék, fólia, vágott rugó)
Elmegy mellettem, nem zavartattam magam, hosszú egyenes szakaszon feltorlódott a kocsisor egy kamion miatt, a passat-os elkezdte előzni őket, én meg uzsgyi utána... jött a kojt rendesen belőle, fulladtam meg... no mind1 beáltam a seggébe, kocsisor leelőzve... magam is meglepődtem 140-150Km/h-nál megadta magát a tudomány, most létezik hogy ezek az autók ennyire szar állapotban vannak már? Jó mondjuk gondolom a 90-110 lovas változat amúgy sem egy erőgép... dehát basszus...
Én nem vagyok dízel meg TDI fan, csak számomra nem volt világos, hogy miből gondolod, hogy abban elfogyott a kotta, vagy épp nem direkt van gőzmozdony üzemre állítva :D
De a végére csak kiderült, hogy te vagy az aki anti dízel/benzin fan és csak flame-elni akarsz..
"akkor ne mondja nekem senki hogy abból a 110 lóból nem veszett el 1-2..."
Még ha csak 80 egészséges maradt meg, akkor sincs esélyed sem TDI ellen, sem egy benzines Passat ellen, semmilyen hasonló kaliberű autó ellen (értsd: nem vagyok elfogult egy márkával sem szemben, a Suzukit is elismerem de nem erre való).
Ha jól értelmezem, nem előzted meg. Szóval akkor a Passatos csak meg akart szivatni, megvárta volna hogy előzd meg, aztán 170-nél úgy otthagyott volna, mint a sz*rt.
"de a nehéz kaszni miatt az sem megy olyan jól..."
hát ja, egy SX4 és egy Octavia tömege között van vagy 50-100 kg különbség (értsd: mintha az Octaviában lenne egy utas pluszban). Ez az 1.8-as motort aztán iszonyatosan leterheli...
Jó az 250Kg-nak is... bár csak a passat önsúlyát lestem meg... Az 1.4 octávia az tényleg tetű... de még az 1.6 is határon mozog. Az 1.8 valahol ott van ahol az SX.. menettulajdonságokat lesve... (jó a végsebesség több, az alak miatt). De a súly/lóerő arány az ott van...
És még akkor hol van pl sx4-ben 1.6 vvt ami 120 Le, vagy a régi swift 1.6, 16v... persze tudom jól milyen autók a suzukik, de csak menettulajdonságokat nézzük most... bár amúgy az SX4 alatt normális futómű van, tehét 150-160-nál sem érzed hogy véged van :D a fékjei sem szarok... ellenben az ignissel már fostam :D
Persze rugalmasabb, ezt nem mondtam.... de 90-nél dugok egy harmadikat és ugyan úgy megy.
De már érzem itt a talaj égést a lábak alatt mikor már nem lehet kidumálni normális érvekkel... (most jön a többet fogyaszt, meg rugalmasabb, meg nem kopog a beltere meg apámkinnyja) de csak a menettulajdonságokra szorítkoztunk most, nem beszélve arról hogy az egész kérdéskőr innen indult kit, de senki be nem írta volt hogy mennyi leharcolt szutyok fos passat van (márpedig a 60% az)
Legyen meg a kiskarácsony a kérdezőnek, kerestem két videót youtube-on:
Passat 1.9TDI 110 AFN:
https://www.youtube.com/watch?v=DJRIM_Ib-vQ
Suzuki SX4 1.5 99le
https://www.youtube.com/watch?v=MHbSSzx4I9A
A videók alapján azt kell mondjam, 130 felett jobban megy az SX4, mint a Passat. 0-180km/h-s gyorsulásig bő 10 másodpercet ver a TDIre az SX4.
Ezek szerint a +10 lóerő messze nem kompenzálja a súlytöbbletet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!