Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mivel jobb egy drága autó?...

Mivel jobb egy drága autó? (Felvágni? )

Figyelt kérdés
Tusolás közben ép gondolkoztam és rájöttem hogy egy 300E forintos autó is elvisz mindenhova! Akkor most egy 3-4 millió forintos autó se tud többet! Az is útazásra való, inkább arra gondolok itt hogy sokan felvágás miatt vesznek drága kocsikat!

2014. júl. 21. 17:42
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:
100%

Az egészet ott kezdeném, hogy ma Mo-on tényleg drága már a 3-4 milliós kocsi, ha valaki Kp-ra megveszi, és nem a nai betevőn spórolta össze, arra ma azt lehet mondani, hogy jól él. Pedig ennyi pénzért újonnan kis és maximum alsó-közép kategóriás autót lehet venni, utóbbit már alap, vagy max közepes felszereltséggel. Egy normális Eu államban természetes kellene legyen, hogy egy dolgozó ember, pláne család megengedhessen magának egy ilyet autót. 30 ezer ft-ért 15-20 éves kocsikat lehet venni, jellemzően F astrár, swiftet és társait.


amellett hogy a 3-4 millás autó általánosságban véve (pláne egy komolyabb, pár éves kocsi) komfortosabb, biztonságosabb, halkabb, jobban megy, van akinek nem csak egy hazsnálati tárgy az autó, henam élvezetet is lel benne.


De ha így nézzük, a busz, vagy kisebb távokra a bicikli is elvisz bárhova. Sőt, felesleges a nagy TV, az okos telefon is, a nokia 3210-es is tud hívást fogadni, kezdeményezni, sms-ezni is. Gyakorlatilag a 100-200 négyzetméteres ingatlan sem alapvető szükséglet, egy fészerben is el lehet lakni, ha van benne szalmazsák, meg kályha, de nyáron még egy jobb sátor is megteszi...

2014. júl. 21. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 A kérdező kommentje:
Na az utolsó nagyon tetszett! Azon szakadtam :D szalmazsák meg kályha :D Rendben akkor egy újabb jobb autó minden téren felülmúlja az olcsott !:)
2014. júl. 21. 23:50
 13/25 anonim ***** válasza:
100%

Probalj ki nehany autot, es magadtol is tudni fogod a valaszt. en sokfele autot vezettem/vezetek, az egeszen olcsoktol kezdve a 30-40 millios kategoriaig. Nyilvan egy Suzuki Swift is elvisz barhova, meg mondjuk egy BMW M5 is, csak nem mindegy hogyan. Hulyeseg hogy nem jobb egy BMW/Mercedes/Audi/Lexus egy Opeltol, VW-tol. De, sokkal jobb, plane ha mondjuk egy jol felszerelt, draga peldanyt probalsz kis. A kerdes az, hogy megeri-e az a tobblettudas amit ezek az autok nyujtanak a tobbletarat. Nyilvan akinek nincs penze ilyesmire annak az a valasz a hogy nem eri meg, akinek meg van, az mar realisan elgondolkodhat rajta.


Egyebkent nem is akkor dobben meg igazan az ember amikor egy olcsobb autobol beul egy dragabba, mert akkor nem erzekeli egybol a minosegi kulonbseget, hanem amikor visszaul a dragabbol az olcsoba, na az az elmeny mellbevago.


Elsore nem erzekeli az ember hogy mennyivel kenyelmesebb az ules, mennyivel csendesebb a haladas, mennyivel kevesebb vibracio/zaj jut el hozza, es ami el is jut az pontosan az amit a tervezok akarnak hogy eljusson. nem erzekeli egybol mennyire maskepp fordul a kormany, mennyivel jobban iranyithato az auto, mennyivel jobb az utfogasas, es mennyivel minosegibb modon mukodik meg egy utolso kapcsolo is a belterben.


Persze ez mar tulmutat az "elvisz ez is A-bol B-be" ez mar az irracionalis igenyek, az erzelmi alapon mukodo dolgok kielegitesere szolgal, hiszen senki sem tud racionalis indokot mondani arra hogy miert kell kozutra 560 loero, miert kell HUD, szelloztetett ules, beepitett navi es meg ezer kutyu. Csak amikor vezetsz egy ilyen autot nehany ezer kilometeren keresztul, akkor erted meg.

2014. júl. 22. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
53%
És pont ez a vibrációmentes ,lehalkított vattázott burok ami teljesen elveszi a vezetési élményt és egy videójáték szintjére próbálja levinni a vezetést. Sok villódzó beavatkozó kütyüvel ahol még a kormány visszajelzését is elektromos motorok adják. Nekem a régi kocsik jobban bejönnek ahol még igazi "gépezet" kezelés érzés volt.
2014. júl. 22. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:
100%
ez egy masmilyen elmeny, igy igaz. Nyilvan ha az ember sokat utazik, akkor nem akar egy zajos/vibralo autot, mert az ugyan rovidtavon szorakoztato, hosszu tavon meg idegesito/faraszto.
2014. júl. 22. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
11-es vagyok. Én is így gondolom egyébként, sok régebbi autó jobban be jön, de inkább a komolyabbak, főleg a vezetési élményre kihegyezett autók. De ha több 10 km-t kell levezetni, akkor inkább legyen komfortos. Azt viszont sajnálatosnak tartom, hogy ma már nem készülnek olyan autók, mint a 20-25 évvel ezelőtti hothatchek, vagy az e30 M3-as BMW. Ma sok nagyvteljesítményű, de egyébként steril, nehéz és relatíve burán mozgó autóra ráhúzzák hogy Hothatch, vagy sportmodell, ráadásul a kéziváltó is kezd kiveszni, pedig pl. a Mazda Mx5 szerű felesleges sallangoktól mentes méregzsákokban, vagy akár komolyabb sportos autókban lenne létjogosultsága. De mikor már a BMW is "szar" kéziváltót ad az új modellekhez, akkor már baj van...
2014. júl. 22. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
Manapsag egyre kevesebben keresik a kezivaltot. Ami amugy tenyleg egy anakronizmus, raadasul egy eros, modern autoba abszolut nem valo. Az elozo M3 (E92) 80%-at automataval rendeltek a vasarlok.... Es sokkal jobb is vezetni automataval, de nem azert mert a kezivalto szar.
2014. júl. 22. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 A kérdező kommentje:

Rendben köszönöm a válaszokat ! :)

Akkor lehet nekem nincs túl nagy igényem autó terén ! :)

2014. júl. 22. 18:15
 19/25 anonim ***** válasza:

"Az elozo M3 (E92) 80%-at automataval rendeltek a vasarlok.... Es sokkal jobb is vezetni automataval, de nem azert mert a kezivalto szar."


Igen, mert egyrészt a váráslók jelentős része felvágából teszi, és az hogy ki tud fizetni 20-25 millát ilyen autóra, még nem jelenti, hogy vezetni is tud. azáltal, hogy ilyen szekvenciális váltóval, meg egyre több segédberendezéssel vcannak felszerelve az ilyen modellek is, a kommersz töbekeből is több embert csábít egy M3-as BMw felé pl. Szerintem kevesebb M-es BMW fogyott, amíg azok tényleg "ortodox", a vezetésben minél inkább a közvetlenséget, nyers-séget kereső autób*ziknak készültek. Az viszont igaz, az e92-es M3 kéziváltója érezhetően rosszabb a korábbiakénál. Hogy ezzel ténylegesen próbálják leszoktatni a kéziváltóról még azokat is, akik egyébként előnyben részesítik, nemtudom. De nehezen tudom elképzelni, hogy ma ne tudnának olyan pontos, jó kapcsolási érzetű, rövid úton járó váltót tervezni egy e92-esbe, mint annak idején az e30-as BMW-kbe...

2014. júl. 22. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:

En azt kepzelem magamrol hogy tudok vezetni, az atlagnal sokkal jobban, eleg nagy tapasztalatom van gyors es eros autokkal, sokat is vezetek ilyeneket. De a kezivaltot egyszeruen nem szeretem, mert nagyon erzem, hogy en vagyok a leggyengebb lancszem a gepezetben. Egy jo automataval egyszeruen kinyilik a vilag, kitagulnak a hatarok.


Nem veletlen egyebkent hogy a versenyautokban is automata van mar majdnem mindenhol, pedig azokra a sracokra igazan nem lehet mondani hogy nem tudnak vezetni.

2014. júl. 23. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!