AZ Opelénél elment az ész, vagy mit csinálnak?
19-es felni egy Astrára? Sírjak vagy nevessek?
Meg 1570 kiló az autó, amiből egy új A6-os Audit kihoznak.
Ez most komolyan mi, hülyék ülnének az Opelnél?
Továbbra is azt mondom, nincs ezzel semmi gond.
Gondolom egy teszten nem papásan vezették az autót, hanem jobban odaléptek neki, hogy mit tud. Ha meg OPC akkor főleg. Ha meg turbó benzines, akkor még inkább főleg.
Így, ilyen használat mellett szerintem teljesen korrekt az a 9,7 egy turbó benzines motortól.
A súly tekintetében is inkább én hinnék a gyári adatnak. Hol van annak a szeméttelepi mérlegnek a kalibrálási bizonyítványa? Látta valaki?!
Az enyém (előző modell) is 1350kg gyári adat szerint és szerintem nincs ezzel semmi gond. Igaz az enyém dízel, de kisebb teljesítményű, mint az 1.6T. De így is elég fürgén mozgatja az autót és vegyesben 5-6 literrel eljárok vele 100km-enként. Egyedül az 1.4-es 90 lóerős szívó benzines motornál lehetett tapasztalni némi lomhaságot. Nem tudom azt még beépítették-e az utódba. Ha igen, annál lehet jogos a felvetésed.
Ja, felni! Ehhez hogy jön a fogyasztás? Nekem decire ugyan annyit fogyaszt a 17"-os nyári gumikkal, mint a 15"-os téli szettel. A nagyobb coll-számú valamivel szélesebb is, amiatt a gördülési ellenállás nagyobb, ez oké, aláírom. De az ebből adódó fogyasztáskülönbség elenyésző, nem éri el az e decit 100 kilométerenként. Nem a levegőbe beszélek, jó pár ezer km-t lenyomtam már mindkét méretű gumival.
El vagy tévedve kérdező, arra nem gondoltál, hogy aki 19-es felnit rendel az autó alá újonnan, azt nem érdekli a +0,5 literes fogyasztás? Akit érdekel, az veszi 16-os lemezfelnivel.
Igen, a súly az tényleg nagy hátránya az autónak, de azt hiszem, hogy ez nem akkora baj, hogy az Astra sz*r autó legyen tőle. Sőt, sok esetben a nagy súly előny.
És kimondottan jól mutat az a 19-es felni, olyan az új Astra formája, hogy bőven elfér alatta, még nem is tűnik olyan nagynak, egyáltalán nem túlzás. Nagyon szép az autó vele. Majd ha te új Astrát veszel, akkor másat veszel alá.
# 14
Igazad van! Akkor ez a magyarázat. Én ugyanis 80%-ban autópályán járok a 17"-os felnivel rendelkező Astrámmal. Így nem gyorsulgatok, lassulgatok sokat. Beteszem a tempomatot és kb 200km-ig ki se veszem 130-ról.
Városban lehet hogy jelentkezne különbség.
Látom sokan még mindig write only üzemmódban vannak..
Olvassátok már el amit linkeltem, mielőtt hozzászóltok. A nagy felni hátránya, hogy kényelmetlen vele az autó, ráz, zúg rajt a gumi, veri szét a futóművét. Kutyát nem érdekli a fogyasztás a felni szempontjából.
Igen, és ami hátrányokat felsoroltál, kb ugyan annyi előnye is van.
Amúgy nekem még semmit nem vert szét, pedig elmentem vele 210.000km-t, nagyrészt Budapesten. Figyelmesen vezetek, nem ugratok föl a padkákra, nem rongyolok bele a kátyúkba, amit tudok kikerülök. Persze van amit nem lehet, ott a jobb lábamat kontrollálom.
Úgy látszik te is "write only üzemmódban" üzemmódban vagy: leírtuk ezerszer, ha nem tetszik, ne vegyél ilyet. Ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!