Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW M3 E92 vagy Nissan GTR...

BMW M3 E92 vagy Nissan GTR (black ed. ), melyiket vennétek, miért?

Figyelt kérdés

mindkettő 1 éves, árban közel azonos.


Esetemben 2. autónak, azaz nem napi használatban lenne, mindkettőnek sok problémái vannak, ezekkel tisztában vagyok illetve, hogy a szerviz sem épp olcsó mulatság.


Külföldön élek itt mindkettő igen népszerű, hallottam mindkettőt közelről (nálam ez az első szempont), ültem is bennük, vezettem is, de nem tudok dönteni :(



2014. jún. 28. 16:10
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
Nissan GTR. Csak azért, mert jobban tetszik.
2014. jún. 28. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
15%

Ket teljesen eltero autot neztel ki.


En az M3at vennem, de en elfogult vagyok. GT-Rt mondjuk meg nem vezettem, de nekem nem tetszik sem kivlulrol sem belulrol.

2014. jún. 28. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
80%
GTr mert többet ki lehet hozni belőlle és gyorsabb
2014. jún. 28. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
2%
Viszont BMW több élményt ad, de Nissanból kihozol 850-900 lóerőt, és 200-300 24-25 msp.
2014. jún. 28. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
12%

Az persze, 900 loero :)


Aztan ket kemenyebb kigyorsitas utan dobhatod a kukaba a valtot, esetleg ha nincs szerencsed a motort is.

2014. jún. 28. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
70%
ha nem értesz hozzá ne szólj bele.
2014. jún. 28. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza:
28%
M3. Szívómotor, nagy fordulat, hátul hajt, nem olyan nehéz mint a Nissan.
2014. jún. 28. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza:
21%
De, ertek hozza, ugyhogy beleszolhatok :) A GT-R-ek valtoja hiresen szar, van amikor minden tuning nelkul szethullik egy-ket fokozat. A tuning csak ratesz egy lapattal, de a motor sem birja minden ellenkezo hireszteles ellenere. A tartos uzemet ilyen teljesitmenyen meg plane nem, mert egyszeruen nem tudsz akkora hutot rakni az autoba, ami rendesen kihutene, de mar 500 le folott is kezd ez gond lenni. A hajtaslanc is gyenge ehhez, ragozni nem kell.
2014. jún. 28. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:
83%

szerinted minek találták ki hozzá az erősített hajtásláncot?

gyárilag 650 lóerő a nismo változat.

2014. jún. 28. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
15%

Autoskartya szinvonalon akartok beszelgetni? :)


Persze, sok mindent meg lehet oldani, csak jo par milliot ra kell kolteni, es akkor is szethullik elobb-utobb, kerdezz meg egy par GT-R tulajt.


Az M3-nak ezzel szemben komolyabb gondja nincs, kiforott, megbizhato konstrukcio, nyilvan nem arra jo hogy 900 lovas autoskartyas tuningot csinaljon belole az ember, de nem is irta a kerdezo hogy olyat keres.


420Le meg boven sok utcara. a vezetese meg feler egy orgazmussal.

2014. jún. 28. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!