Tapasztalataitok szerint mennyitől kezdődik egy jó használt autó?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Dacia fiat suzuki citroen-ből már 1 misiért jót kapsz.
opel ford vw. 1 misiért kicsi az esély hogy jót kapsz. (ha dízel akkor pláne)
bmw audi 1 misi környékékén trágyadomb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én egy 99-es Honda Civicet vettem nem régiben kicsivel 700 ezer felett. 200 ezer körül jár a kilométer mutató, de semmi pénzért nem cserélném el egy 100 ezer km-es dacia-ra vagy citroenre. Az autó nagyon jól megy, relatív jó a fogyasztása, kényelmes, klímás és ha odafigyelek rá és rendben tartom akkor még egyszer annyi kilométer tutti belemehet, mint amennyi van benne. Megjelenésre is nagyon szép szerintem, sikerült egy jó állapotú példányt kifognom, meg szokták dicsérni, hogy milyen szép autóm van. A szerelő is miután kicserélt benne néhány elöregedő alkatrészt (tömítések ilyesmi) azt mondta, hogy rendben van az autó és nyugodtan mehetek vele külföldre meg ahova akarok. Én csak ajánlani tudom! Bár azzal számoljatok, hogy az átíratás költségeivel együtt meg szerelői átvizsgálással meg egy első nagy szervizzel együtt, azért rá kell számolni még a vételárra.
Még annyi, hogy nem érdemes egyik típusból sem a legolcsóbb hirdetett példányt megvenni. Az esetek 90%-ban az nem véletlen olcsóbb, mint a többi ugyanolyan autó. Inkább vegyetek egyel régebbi modellből egy olyan ami árban úgy középen helyezkedik el és szép, megkímélt állapota van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
szerintem ne azt nézd hogy mennyire égö leparkolni, a km-t pedig föleg felejtsd el.
úgy gondolom, hogy legyen inkább jóállapotú, olcsón fenntartható.
minél öregell, annál több alkatrészt kell cserélni
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
szerintem ne azt nézd hogy mennyire égö leparkolni, a km-t pedig föleg felejtsd el.
úgy gondolom, hogy legyen inkább jóállapotú, olcsón fenntartható.
minél öregell, annál több alkatrészt kell cserélni, de nem mindegy az alkatrész beszerzési ára. (az ár függ az autó korátôl és a kategóriától)
az enyém pl 17 éves, láncos motor, nagyon jó japán, ha nem.tolid neki hidegen, akkor az az életed végéig menni fog (olajcserékkel persze).
a kasztnielemeket jóformán gombokért megveszed egy bontott autóról.
én 400ért vettem, +200 egy donor (emellett még vagy 100at ráköltöttem). minden alkatrészböl 2 van, a donor a gyári sport verzió, természetesen össze is lett építve. a kollégám átült a 2005-ös audi a4 s-line-ból és tátva maradt a szája
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
41 éves vagyok 4 használt autó után a 2. újat taposom (igen a jóóó öreg autók amikbe van anyag és nincs túlbonyolítva)
A jó öreggelel amik a világból is kimennek valószínű jók is évi 10.000km ig. Én évi 50.000km megyek hullottak ki alólam a jÓÓÓÓ öreg autók.
2007 1.6 tdci-vel 190.000km mentem de még DPF-et sem kellet cserélni. Most egy 2012.es citroen c4-em már 87.000km-er. Nincs az JÓÓÓ öreg vas ami ezt bírná.
A LEHETŐ FIATALABBAT a márka mindegy ! INKÁBB EGY ÚJ DÁCIA MINT EGY 20ÉVES AUDI.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!