Aki használt autót vásárolt mennyit költött még rá még a vételáron felül?
Én egy év alatt a '99-es 350 ezres autómra már ráköltöttem a vételárat még egyszer. Tavasszal kapott egy komplett vezérlés cserét (vízpumpával), egy új kuplung garnitúrát, pár szilentet az elejéhez, a kormány kapott egy bőr borítást, mert romos volt. És még a gyári lengéscsillapítókat kellene kicserélni mert már csak dísznek vannak, meg ősszel az első fékeket. Aztán egy év múlva kezdődik elölről.
Persze ebben van 220 ezer és egy év alatt mentem vele 60 ezret, de legalább megkeresi a kopó alkatrészek árát az autó.
Én 165-ért vettem használt kocsit, most lesz lassan 1 éve.
A rajta lévő gumi ezen is rossz volt, a 2 garnitúra (téli + nyári) együtt 100 ezer volt. 1-2 hónappal utána a kerékcsapágy elkezdett morogni, átnézettem ekkor egy megbízható autószerelővel, kicserélte a csapágyat, a fékpofa el volt kopva, azt is, olajat cserélt, szűrőket cserélt, más problémát nem talált, ez kb. 60-ba került így együtt. Télen az aksi meghalt, 20-ért vettem bele újat, 10-esért pedig kicseréltettem az index kart, mert felkapcsolta a távolságit indexeléskor néha. Ez eddig 190 ezer, tehát több mint az autó ára, azóta nem volt vele semmi, viszont esztétikai okból lefényeztettem 3 elemét, ami 55 ezerbe került, azaz összesen az első évben 245 ezret kellett rá költenem.
a jelenlegit 1 éve vettem 400ért, azóta:
40e üvegfóliázás (körbe)
200e donorautó (sport lökösök, küszöb, gyári szárny, 4 alufelni, gyári bör kagylóülések, gyàri sport futómü, toronymerevítö, kasztnielemek+ 1-2 optikai kiegészítö)
20e sportdob
+ugye olaj, szürõk, stb
az elözöt 4 évevettem 380ért, azóta:
2 lengökar, 2 lengéscsillapító, katalizâtoron kìvül új kipufogó, 2 elsö lámpa, gyújtásmodul, generátor felújítás, 2 kerèkcsapágy, akksi, gyertyák, kicsi házi festés és kasztnifòliázás
nem számoltam hogy mi mennyi volt
A kocsi jobban viszi a penzt mint egy no majdnem.
Hasznalt autohoz nagy mazli is kell.
Elso autom egy 1.1 punto amire osszesen 38 forintot koltottem egy ev alatt.Megjartam vele angliat tobbszor nemetorszagot hiba nelkul.
Lecsereltem egy w202 mercire. :)
Na ez mar plaza cica jellegu koltest eredmenyezett.
Sosincs ennek vege.
Jelenleg 200.000 forintnal tartok es meg lessz boven.
Nem a hibak vagy esetleg rossz allapot hanem ennek korszerusitese persze kopo alkatresz csereje elengedhetetlen.
Amg kipufogo kuszobb csapagyak lorinser alufelni plussz peres gumi...
Mindig azt kell szemelott tartani hogy ez a kocsi hosszutavra kell vagy a megvasarolt osszeg meg amit rakoltesz abbol lehetett volna egy ujabb job kocsit venni amihez nem nagyon kell nyulni.
Magam is beleestem ebbe a hibaba de en szeretm is a kocsimat mert reg ota ez volt a vagyam.
2,5 éve vettem 580000-ért a 2001-es autómat.
Azóta nagyjából 4-500000-ret költöttem rá.
Ugye alap dolgok. átírás, papírmunka; szűrők, olaj csere 3x; komplett vezérlés csere legjobb alaktrészekkel(szíj, görgő, vízpumpa, termosztát)
Komplett fék felújítás: betétek, tárcsa, olaj.
Egy terven kívüli főfékmunkahenger csere.
Két elem újrafényezése (az előző tulaj valaminek nekitolatott)
Aztán két garnitúra gumi(téli-nyári), alufelni.
Eddig egy félkész autóhifi(fejegység+első szett), méretpontos üléshuzat, kisebb dolgok(tükörlap, indexbúra csere, ledesítés...)
Ezek közül egyedül a főfékmunkahenger volt az ami nem kopóalkatrész, és nem azért kellett, hogy jól nézzen ki a kocsi. Még majd egy bal első gömbcsuklót kell cserélnem aztán "egy darabig örökös" lesz a kocsi.
2 éve vettük, Suzuki swift '97-es. (260.000.-)
Olaj-, vízpumpa-, vezérműszíjcsere: 40.000.-
Váltócsere: 20.000.-
Önindító bronzkefe: 2.500.-
Eddig ennyi. Remélem nem is lesz mostanában több.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!