Mire kell figyelni használt yamaha aerox vásárlásánál?
Mindenre!Mint a többi használt motor esetén.Kezdj az alvázszámmal,hogy biztos legyél a meg hírdetett gyártási évben.10-ik szám jelzi az évet (mikor gyártották).A betük is beleszámítanak!És ha már guggolsz akkor kézzel nyomd le a berúgókart 2 szer így tudod ellenőrizni a kompressziót.
Utána kérd meg az eladót,hogy nyomja le a motor hátulját,sztenderen.Miközben te az első telókat alul két kézzel meg rántod magad felé.Így a kormánycsapágyat ellenőrzöd nem e kotyog. Krómszáraknál húzd végig az ujjadat nem e olajos.Ha olajos rossz a szimering.Nézd meg a gumit nem repedezett e.(Első kerék)Nézd meg a féktárcsát nincs e túlságosan elkopva,ha látod a betétet is nézd meg.Hátsó futómű.Kérd meg az eladót húzza be a hátsóféket és tartsa úgy.Te megfogod vízszintesen kétoldalt a kereket
és erősen megmozgatod nem e kotyog(kerékagy csapágy).Gumit,féktárcsát ellenőrzöd.Következőkben megnézed (ellenőrzöd)a világító és jelzőberendezéseket,hogy megfelelően működnek.Meg nézed a burkolatokat nem e törött sérült valamelyik idom,és fényezése.Jöhet a próba. Gondolom azt már tudod.
Ez még lemaradt: a takarólemez alatt az alvázon.
Teljesen nem tudod így megállapítani,hogy hibátlan.Csak az égbekiáltó hibát lehet észrevenni.Pl.lnyomod a berúgókart kézzel és szinte alig érzel ellenállást az azt jelenti nincs benne kompresszió,kopott a motor.Vagy beindítod és nem oda való hangok jönnek ki belőle.Próbálás közben nem megfelelően gyorsul,lassításnál semmi motorfék.Ha ez az első vételed akkor inkább vigyél magaddal valakit aki ért egy kissé hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!