Mire kell figyelni használt yamaha aerox vásárlásánál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mindenre!Mint a többi használt motor esetén.Kezdj az alvázszámmal,hogy biztos legyél a meg hírdetett gyártási évben.10-ik szám jelzi az évet (mikor gyártották).A betük is beleszámítanak!És ha már guggolsz akkor kézzel nyomd le a berúgókart 2 szer így tudod ellenőrizni a kompressziót.
Utána kérd meg az eladót,hogy nyomja le a motor hátulját,sztenderen.Miközben te az első telókat alul két kézzel meg rántod magad felé.Így a kormánycsapágyat ellenőrzöd nem e kotyog. Krómszáraknál húzd végig az ujjadat nem e olajos.Ha olajos rossz a szimering.Nézd meg a gumit nem repedezett e.(Első kerék)Nézd meg a féktárcsát nincs e túlságosan elkopva,ha látod a betétet is nézd meg.Hátsó futómű.Kérd meg az eladót húzza be a hátsóféket és tartsa úgy.Te megfogod vízszintesen kétoldalt a kereket
és erősen megmozgatod nem e kotyog(kerékagy csapágy).Gumit,féktárcsát ellenőrzöd.Következőkben megnézed (ellenőrzöd)a világító és jelzőberendezéseket,hogy megfelelően működnek.Meg nézed a burkolatokat nem e törött sérült valamelyik idom,és fényezése.Jöhet a próba. Gondolom azt már tudod.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ez még lemaradt: a takarólemez alatt az alvázon.
Teljesen nem tudod így megállapítani,hogy hibátlan.Csak az égbekiáltó hibát lehet észrevenni.Pl.lnyomod a berúgókart kézzel és szinte alig érzel ellenállást az azt jelenti nincs benne kompresszió,kopott a motor.Vagy beindítod és nem oda való hangok jönnek ki belőle.Próbálás közben nem megfelelően gyorsul,lassításnál semmi motorfék.Ha ez az első vételed akkor inkább vigyél magaddal valakit aki ért egy kissé hozzá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!