Hogyan lenne már előrébb az aprilia meg ducatti mint egy japán motor?
19-es
nagyon jól leírtad a dolgokat.
még annyi hogy mondhatják hogy a japánoknak nincs olyan 50-es motorjuk ami verné az aprilia 50-es motorokat.
de a japánok nem is próbálkoznak ilyen kis köbcentis motorokkal már elég régóta...
aztán szerintem egy hayabusa 1300-as simán veri az RSV4-et gyorsulásban és végsebességben is. és a hayabusán is ugyanazok találhatók meg mint egy aprilián, csak még kiforrottabb fejlesztésben.
amúgy meg hiába írta itt valaki hogy a 250-es vázat 500-as vagy 450-es blokkal tesztelték.... felesleges olyan erős vázat csinálni, csak nehezebb mint kellene.
és amúgy mikor beleépítették a 450-es blokkot akkor a váz már nem pont ugyanaz volt mint a gyári 250-es blokkal.
mert akkor nem lehetett volna beletenni a blokkot, módosítani kellett a vázat hozzá...
19 vagyok... 20-as, meg azelött nemtomhányas! Rendben, kiegyezhetünk abban, hogy minden gyártónak vannak jó és kevésbé jó motorjai. Igen, kifelejtettem az írásomból pár motort, de csak mert nem vagyok motorkatalógus. Ha észrevetted, mivel a japán motorokkal jobban képbe vagyok, a felsorolt olasz motorokhoz próbáltam méltó konkurenst említeni, pl. a Pegasohoz és a Ténéréhez nem írtam számokat, de nyilvánvaló, hogy nem az 1200-asra, hanem a 660-asra gondoltam. Igazából nem istenítem a japán motorokat, azzal kezdtem, hogy látok az RSV4-ben fantáziát. Nekem úgy jött le az írásod, hogy Te isteníted az olasz motorokat, és a japánok mellettük bicikliket gyártanak, na ezért az összehasonlításos cucc... Konkrétan az olaszokkal semmi bajom, csak óvatosan tennék olyan kijelentéseket, hogy átlagban jobb motorokat gyártanak a japánoknál. A Yamaha is csinált 100 lovas 250-est. De ahogy a F1 is próbál zöldebb utakat járni, meg úgy az egész világ, a motorgyártók is próbálnak a környezetbarátságra több hangsúlyt fektetni, mint az eröre. Ha választanom kéne egy RS 250-es, vagy egy új CBR 250-es (a régi sem volt semmi az 50 lóerejével és a 20 000-et pörgö sor4-esével, de modern világot élünk, sajnos, vagy nem sajnos, az az idöszak már elmúlt, jöttek helyette a megbízható, fele olyan erös spórolós 1/2-hengeresek) között, sokat vacilálnék, bár a kettö igazából nem is említhetö meg egy lapon. Tetszik a 2T hang, meg a nagy teljesítmény, a 15 literes fogyasztás + olaj, kényelem és még egysmás szerintem eltántorítana. Mivel egy földi halandó vagyok, nekem túl sok kompromisszumnak tünik egy versenymotor mindennapi használatra. Ha sokat járnék pályázni, akkor se vennék CBR 600 RR-t, inkább F-et, az használhatóbb a mindennapi életben is, és nem kell nagyon nagy kompromisszumot kötnöm (de a CBF 600-zal is meg vagyok elégedve, eddig még nem találtam olyan helyzetet, hol kevés lenne. jöhet város, szerpentin, pálya, mind1. Teszi a dolgát...) A kettö említett 250-es közül is a Hondát választanám, mivel közútra szerintem elég a 160-as végsebesség, és nagy elöny, ha az utasülés sem egy vágódeszka. egyébként akkor járnék a siratófalhoz, ha a CBF-em 15-18 litert enne :D annyiból egy Impreza WRX STI fogyasztását betakarod...
Üdv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!