Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lenne már előrébb az...

Hogyan lenne már előrébb az aprilia meg ducatti mint egy japán motor?

Figyelt kérdés
2014. jún. 17. 17:47
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:

Az Aprilianak elég nagy múltja van, értenek hozzá. A Ducati meg a VW-csoport tagja, rengeteg pénzük van fejlesztésekre.

Nem mondom hogy sokkal jobbak, de nagy különbség nincs.

2014. jún. 17. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 A kérdező kommentje:

szerintem egy japán motor az sokkal megbízhatóbb, és elismertebb.

találkozókon is alig látni apriliát. pedig az se sokkal drágább mint egy japán motor...

olasz eleve nem egy nagy minőség, nem egy nagy durranás... mint ahogy az olasz autók sem.

az apriliák teljesítmény terén kivannak hegyeznve, de normális motorokból csak sport motorokat gyárt, ami meg csak a fiatal korosztálynak jó.

2014. jún. 17. 17:51
 3/22 A kérdező kommentje:
lehet hogy a ducattik se rosszak, de 100 éve ugyanazt a cső vázat használják és undorító az a váz ahogyan kinéz...
2014. jún. 17. 17:54
 4/22 anonim ***** válasza:
Pedig szerintem a Monster vagy az 1199-es brutálisan néz ki, és az RSV4-ben is látok fantáziát (mivel a motorja V4-es, keskeny építésü, talán jól terelgethetö, bár még nem mentem vele...). Ennek ellenére én inkább a japán motorokat preferálom. Híresen megbízhatóak, az olaszoknak pedig épp az ellenkezöjét szoktam hallani. Én egy Honda sport-túramotort hajtok, immár negyvenpárezer kilométerrel, és nagyon szeretem. Teszi a dolgát, szép a hangja, kényelmes, pályán nem érzi magát elveszettnek... egyszerüen jó! Nem cserélném ki egy olasz motorra, amit általában nem az eszére hallgatva vesz az ember. Ha váltásra kerülne sor, valószinüleg Hondát vennék, de ha mégsem, akkoris valami japánt. Jóval elöbb járnak technika terén az olaszoknál szerény véleményem szerint, az amerikaiakról meg nincs is értelme beszélni...
2014. jún. 17. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
és jött az 1000res bmw és a japók csak pislognak bmw ktm win
2014. jún. 17. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:

Nálunk az Aprilia-ban azt mondták apámnak: ha túrázni akarsz akkor vegyél Honda-t!

Érted? Az Aprilia-ban...

És így is lett! Vettünk egy régebbi Transalpot (20éves), de a bontatlan a blokkja, jól megy, kényelmes és eddig csak kopó alkatrészekre kellett költeni. A világból kivisz ha úgy van..

2014. jún. 17. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:

Motoros találkozókon azért látsz kevés olasz motort, mert az a magyarnak megfizethetetlen. Szerintem ezt a kérdést azután írtad ki, hogy én válaszoltam egy másik Apriliás kérdéshez, mivel kb. igy írtam le hogy az olaszok előrébb vannak a motor gyártásban. Sajnos hazánkban azért nézik le az olasz motorokat mert drágák és nem tudják megvenni, fenntartani, többet esznek mint a japán gépek de fényévekkel erősebbek. Elég ha csak az RS125-re gondolunk, mondj egy olyan motort a Cagiva-n kívül ami erősebb és gyorsabb mint az RS, de ugyanígy mondj egyet 250 ccm-ben vagy 50 ccm-ben ami erősebb a kategóriáján belül.

Ha csak azt nézzük hogy az Aprilia az RS 125 kiadásakor 1992-ben már milyen futóművet és vázfelépítést használt, akkor megválaszoltam a kérdésedet hogy fényévekkel előrébb vannak. Jelenleg egy RSV4 Factoryt hajtok, hidd el hogy sokkal kiforrottabb technika mint egy Japán motor.

De ezt magad csak úgy tudod megérteni, ha kipróbálod őket, akár egy Apriliát, KTM-et, Ducatit, rá fogsz jönni arra amit írtam.

2014. jún. 18. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 A kérdező kommentje:

Szerintem az aprilia sem megfizethetetlen.

1 miliótól vannak 2000-res feletti évjáratban.

hát az igaz, hogy kivan a teljesítménye hegyezve, de kényelem szempontjából nem adnék túl sok csillagot.

mentem már apriliával és az a hasalás nem volt jó.

pláne milyen már, hogy egy 5-6 lóerős 50-es aprilián úgyan úgy hasalni kell mint egy 1000-resen?

és nekem még az nem tetszik bennük, hogy V blokkosak.

a V blokk az valóban nagyon nyomatékos, meg rohadt jól mén. De a hangjával nem tudnék megbarátkozni.

Ha V blokk akkor az V2 és csopper.

Honda VFR is V4-es... hangja nagyon csúnya.

na meg egy nem pörgős blokk egy sportmotorba? milyen összeállítás ez? mert a V blokkok nem pörgősek hanem csak nyomatékosok, kis fordulaton is mén mint állat.

De én akkor is maradnék a sor4-es motoroknál, mert azért annak van hangja, igaz hogy csak nagyobb fordulaton tudja leadni a teljesítményét, de pörög rendesen.

2014. jún. 18. 16:26
 9/22 anonim ***** válasza:
Annak hogy egy 50-es Aprilian hasalsz, az az értelme hogy csökken vele a légellenállásn. Mellesleg egy Aprilia RS 50 bőven megvan 18-21 Le folytás nélkül. De ez egy olyan téka, amin évekig tudnank vitatkozni, mert én Aprilian nevelkedtem igy az olasz motorokat favorizálom, te pedig gondolom a japánok felé húzol, igy őket favorizálod.
2014. jún. 18. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
*téma
2014. jún. 18. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!