Hogyan lenne már előrébb az aprilia meg ducatti mint egy japán motor?
Az Aprilianak elég nagy múltja van, értenek hozzá. A Ducati meg a VW-csoport tagja, rengeteg pénzük van fejlesztésekre.
Nem mondom hogy sokkal jobbak, de nagy különbség nincs.
szerintem egy japán motor az sokkal megbízhatóbb, és elismertebb.
találkozókon is alig látni apriliát. pedig az se sokkal drágább mint egy japán motor...
olasz eleve nem egy nagy minőség, nem egy nagy durranás... mint ahogy az olasz autók sem.
az apriliák teljesítmény terén kivannak hegyeznve, de normális motorokból csak sport motorokat gyárt, ami meg csak a fiatal korosztálynak jó.
Nálunk az Aprilia-ban azt mondták apámnak: ha túrázni akarsz akkor vegyél Honda-t!
Érted? Az Aprilia-ban...
És így is lett! Vettünk egy régebbi Transalpot (20éves), de a bontatlan a blokkja, jól megy, kényelmes és eddig csak kopó alkatrészekre kellett költeni. A világból kivisz ha úgy van..
Motoros találkozókon azért látsz kevés olasz motort, mert az a magyarnak megfizethetetlen. Szerintem ezt a kérdést azután írtad ki, hogy én válaszoltam egy másik Apriliás kérdéshez, mivel kb. igy írtam le hogy az olaszok előrébb vannak a motor gyártásban. Sajnos hazánkban azért nézik le az olasz motorokat mert drágák és nem tudják megvenni, fenntartani, többet esznek mint a japán gépek de fényévekkel erősebbek. Elég ha csak az RS125-re gondolunk, mondj egy olyan motort a Cagiva-n kívül ami erősebb és gyorsabb mint az RS, de ugyanígy mondj egyet 250 ccm-ben vagy 50 ccm-ben ami erősebb a kategóriáján belül.
Ha csak azt nézzük hogy az Aprilia az RS 125 kiadásakor 1992-ben már milyen futóművet és vázfelépítést használt, akkor megválaszoltam a kérdésedet hogy fényévekkel előrébb vannak. Jelenleg egy RSV4 Factoryt hajtok, hidd el hogy sokkal kiforrottabb technika mint egy Japán motor.
De ezt magad csak úgy tudod megérteni, ha kipróbálod őket, akár egy Apriliát, KTM-et, Ducatit, rá fogsz jönni arra amit írtam.
Szerintem az aprilia sem megfizethetetlen.
1 miliótól vannak 2000-res feletti évjáratban.
hát az igaz, hogy kivan a teljesítménye hegyezve, de kényelem szempontjából nem adnék túl sok csillagot.
mentem már apriliával és az a hasalás nem volt jó.
pláne milyen már, hogy egy 5-6 lóerős 50-es aprilián úgyan úgy hasalni kell mint egy 1000-resen?
és nekem még az nem tetszik bennük, hogy V blokkosak.
a V blokk az valóban nagyon nyomatékos, meg rohadt jól mén. De a hangjával nem tudnék megbarátkozni.
Ha V blokk akkor az V2 és csopper.
Honda VFR is V4-es... hangja nagyon csúnya.
na meg egy nem pörgős blokk egy sportmotorba? milyen összeállítás ez? mert a V blokkok nem pörgősek hanem csak nyomatékosok, kis fordulaton is mén mint állat.
De én akkor is maradnék a sor4-es motoroknál, mert azért annak van hangja, igaz hogy csak nagyobb fordulaton tudja leadni a teljesítményét, de pörög rendesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!