Mi lehet a baja a simsonnak?
Simson star motorral visszaváltáskor 3.-ból 1.be vette be a motor az jól felpörgött de egyből kihúztam a kuplungot.
Ez után a motor még pöcögött egy kicsit, de durrogott és utána már be se indult, szikra nincs, a lámpa se világít mikor próbálnám berúgni. Mi baja lehet egy ilyen kalandnál ?
"Ha elnyírta az éket a lendkerék akkor már nem kell lehúzó."
Na igen. Akkor már könnyen le kell jönnie. Kivéve ha a RETESZ (az ék az egy másik gépelem, ez retesz) valamelyik darabja beékelődött az önzáró kúpok közé. Na akkor nem fog lejönni egykönnyen.
Harmadszor írom hogy RETESZ!!! Ha ott ék van az már régen rossz.Annak ott a neve RETESZ. Méghozzá ÍVES RETESZ.
És a falusi hiedelemmel ellentétben nem az tartja a lendkereket. Az nyíró igénybevételnek nem ellenálló(elnyíródik, mint nálad is). A lendkereket az önzáró kúp hivatott rögzíteni. A retesz azért van hogy csak egy pozícióban tudd rátenni a lendkereket.
Na és a lényeg hogy ha egyszer engedett a kúp akkor annak oka van. Rengeteg simsonnál az a probléma hogy rossz a kúp. Ezt úgy tudod ellenőrizni hogy leveszed a lendkereket, reteszt kiveszed, bekrétázod a kúpot, lendkereket finoman vissza(illeszkedjen, de ne szoruljon) és megforgatod a kúpon. Ha valahol krétás maradt akkor nem illeszkedik. Szóval hosszú távon nem is lesz jó.
És még egyszer, hogy tanulj egy kis hasznos infót:
(nem olvastam végig, de ahogy átfutottam benne van minden alap)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!