51 es simsonnak mi lehet a baja, ha hamar fel izzik a kipufogó, durrog-tüsszög ha pörgetem a motort?
Rengeteget kinlódok vele, cseréltem a gyertyát, kondit, megszakitó kalapácsot, trafót, szimernget. De így sem megy rendessen, a karburátort is állitgattam, a gyújtàst szintén ~1.8mm ra. A megszakító elég jól szikrázik.
Könnyen indul, alapjáraton jól ketyereg, de túráztatásnál már kinlódik, olyan tüdőrákosan köhög. Meg fél perc alatt izzik a kipufogó csonkja+ orbitálisan füstől.
Érdemes kinlódni vele?
1.) Ha a megszakító szikrázik, akkor halott a kondenzátor!
2.) Nagyon nem mindegy, hogyan állítottad a gyújtást és hová! Lehet, hogy csak szerinted kb. 1,8mm. A leírt jelenség bődületes utógyújtásra utal, a keverék a kipufogóban ég.
Szerintem.
Kondikat már sokat cseréltem benne, azokat mindig kinyírja. Holnap még megpróbálok a gyujtáson pontosítani.
Köszi.
Nem a motor nyírja ki a kondit, hanem te amikor bekalapálod az alaplapba!
:D
Mégse működik a kondi!
Addig oké, hogy tolómérőzöl, de leírnád pontosan, hogy mit hogyan és mekkora hézagra állítasz? A -1,8 mm-nél mi történik pontosan a megszakítónál?
Biztos azt hiszed mókázok, pedig nem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!