Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi baja lehet a Simsonnak?

Mi baja lehet a Simsonnak?

Figyelt kérdés

Van egy Simson S51B motrom, és az a baj vele hogy hidegen minden jó nálla, de melegen meg mikor ijen mikor olyan. Tehát ha bemelegszik a motor megyek vele kb 1 km-t és nincs alapjárat, szinte le akar állni, ha gázt húzok neki akkor fullad és utánna felpörög, van mikor csak teljes gázzal pörög fel, kis gázzal leáll. Menet közben szokott kapkodni néha. Mikor megállok a fent említett történik, de ha gázt húzgálom neki egyszer csak megmarad az alapjárat.

Én nem értem ennek a motornak a logikáját. Mi lehet a baj?

Értelmes válaszokat előre is köszönöm! :)



2014. máj. 13. 11:06
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Karbi mennyire melegszik? Az szokott ilyen tüneteket produkálni.
2014. máj. 13. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Egy kilométer után még nem kéne hogy felforrjon a karbiban a benzin. Nézd meg a benzinszint jó e a karbiban.
2014. máj. 13. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:

Nem 1 km-től melegszik fel, csak példának mondtam, előtte megyek egy ideig és utánna.

Karbi az langyos szokott lenni.

A karbi ahol illeszkedik az alsó pohárka, van egysimering és ott enged a benzin, az jó?

2014. máj. 13. 13:26
 4/16 A kérdező kommentje:
A blokk mindig benzines szokott lenni.
2014. máj. 13. 13:26
 5/16 anonim ***** válasza:
Szimering? Jaa.. Az úszóház tömítésre gondolsz.. Ott szokott Simsonnál, de olyan nagyon nem kéne hogy folyjon, viszont száraz se marad sose. Lehet hogy magas a benzinszint, vagy nem zár el a tűszelep. Hidegen ezt még szereti a motor, de melegen már belefullad a benzinbe.
2014. máj. 13. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
Én gyanakodtam a gyújtásban is, de fekete kormos a gyeertya, akkor lehet igazad van. :)
2014. máj. 13. 13:38
 7/16 anonim ***** válasza:
A tűszelep problémát egyszerű leellenőrizni, csak nyitva hagyod a benzincsapot álló motornál és ha nem zár (időben) el akkor folyni kezd a túlfolyón a bezin. Csak ne álljon felfelé a cső, ha van, a túlfolyón (láttam ilyet...) mert akkor feltöltődik a karter benzinnel.
2014. máj. 13. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:

Tűszelep lesz a probléma. :/ Most látom hogy ál a motor alatt a benzin, kb fél tankal vot most meg tartalékig lefojt. :( Menet közben nem a tulfolyón folyikhanem a tömítésnél körbe.

Biztonság kedvéért megnéztem az úszót jól van e beállítva (16N1-es az enyém) e oldal szerint: [link]

2014. máj. 13. 14:11
 9/16 anonim ***** válasza:

Így akkor nem is tudod beállítani a benzinszintet se.

Tegyél bele egy új tömítés, csak néz meg hogy mennyire van már elgörbülve a karbi háza, ezt úgy tudod, hogy kiveszed a tömítést és anélkül rakod fel a poharat. A csavarok füleinél majd látod hogy le vannak fittyenve a karbiház sarkai (tipikus betegéség ami a csavarok túlhúzásából adódik. Ha nem segít a benzinfolyáson az új tömítés akkor az a karbi kukaáérett már sajnos.

2014. máj. 13. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
Hát a karbi felső része a ráfogató füleknél, kicsit görbr. :/
2014. máj. 13. 14:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!