Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek a G60-ról?

Mi a véleményetek a G60-ról?

Figyelt kérdés
a kérdésem a következö.Felmerült aza ötlet,hogy szívó motorra felraknák egy G-töltöt.Valakinek valami tapasztalat esetleg vagy esetleg tippek. elöre is köszönöm a válaszokat
2014. máj. 18. 00:35
 1/9 anonim ***** válasza:

És mégis milyen szívó motorra?

Szerintem - a turbóhoz hasonlóan - szükséged lesz néhány átalakításra. Biztos, hogy anyagilag megéri?

2014. máj. 18. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Golf3 2,0 8v ,milyen átalakítások szükségesek? számoltam az anyagiakra tudom,hogy nem lesz olcsó.
2014. máj. 18. 04:01
 3/9 anonim ***** válasza:
A G60-as töltők (G lader) 1.8 as motorokon voltak, tehát eleve nem passzolnak a 2 literes lökettérfogathoz mert annak eleve nagyobb a légnyelése. Az se véletlen hogy VW nem futtatta sokáig ezt a fajta feltöltőt. Rövid az élettartama.
2014. máj. 18. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
ha annyi pénzt szeretnél pumpálni a golfba akkor turbósítsd (vagy kapjon egy kompresszort) g töltőt nem véletlenül nem futtata sokáig a vw. De ha jót szeretnél magadnak spórolsz és veszel egy vr6-os 3-mast és később azt húzod (akár turbó akár kompresszor)
2014. máj. 18. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

A g töltő is egy kompresszor..

Mindent meglehet csinálni, csak kérdés, érdemes-e annyi időt- pénzt belefektetni.

A g60, a gti alapjaira épült de mégis sok eltérés van. Erősebb szelepek, nsgyobb csapszeg, erősebb hajtókar csavar, nagyobb olajpumpa, más dugattyú és atöbbi.

Amugy egy konzol kellene, a hajtást megcsinálni, a hűtést, a programozást. Esetleg variálni lehet a töltőn is, másik méretű meghajtókerék. Bonyolult, hosszadalmas. Es elsőre tuti nem lesz jó, rosszabb esetbe vmelyik dugo banja.

Inkább szivo tuning, vagy vegyel komplett g60motort.

2014. máj. 18. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Aha Köszönöm a válaszokat.
2014. máj. 18. 12:32
 7/9 A kérdező kommentje:
aa baj a szívo tuning nál,hogy a vége felé járok.nagyobb inyektorok,több benzin nyomás,elsíkolt hengerfej,elsíkolt lendkerék.eléggé a végefelé járok. már csak pár trükköt lehet bevetni és befejeztük. aza baj
2014. máj. 18. 22:00
 8/9 anonim ***** válasza:

vége fele? messze nem.. sőt!

wnél nem tudom, de hasonló mint az opel abba benne vagyok.

2.0 8v 115le gyárilag. Hengerfej átalakitás, nagyobb szelepekkel, 276os tengely, emelt kompreszioval, felprogramozva 155le padon mérve. De ezt is még lehet cifrázni, vagy akár karbisor. Peldaul a risemotorsport árul 190lovas valtozatot, weberekkel.

Magába, hogy könnyitesz meg emelsz a nyomáson, meg nagyobb injektor, nem sok értelme van.

2014. máj. 18. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Lehet nagyon komoly szivo motorokat osszerakni. csak itt is az a kerdes megeri-e?
2014. máj. 18. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!