Kezdő vezetőként szeretnék autót venni. Leginkább a Suzuki Swiftet ajánlgatják. Kb mennyiből lehet fenn tartani? A diák meló sajna nem aranybánya.
Ne kanyarodjunk el a témától!
Szegény kérdező már így is megijedt vagy vett egy bringát és törölte a regisztrációját. :-D
Amúgy meg a Kérdezőnek üzenem, hogy a 9-es és a 11-es h.sz.-okat érdemes megfogadni. ;-)
"6-7 fok alatt javasolt a téli gumi használata. Mivel az puhább és jobban biztosítja a tapadást.
Igen a nyári gumi felkeményedik de a téli?
Persze lehet igazad van tényleg lehet télit nyáron használni. Főleg jó meleg 70 fokos aszfalton. A tapadása is csudajó lesz köszönhetően a puhaságának. Kopni nem fog! Max elsajtolódik vagy úgymond "leolvad" a mintázata."
Puhaságnak... aha...
Leírom még egyszer: a téli gumi hőre KEMÉNYEDŐ anyagból van (de nyilván ezt fölöslegesen magyarázom annak, aki valószínűleg az általános iskolai kémia órán sem figyelt erre.) És IGEN, ezért a nagy hőtől FELKEMÉNYEDIK - ami miatt csökken a tapadása, ezért hiszik a boyracerek akik tapossák nyáron is vele, hogy "elfolyik" a gumi. De nem, csak felkeményedett, és csökkent a tapadása.
Ha számodra felfoghatatlan dolgot írtam, akkor itt már leírták az olyan IQ fighterek számára is, mint te vagy:
De kimásolom neked a lényeget:
"A téli gumi két alapvető dologban tér el a nyári használatra gyártottól – magyaráz a szakember. – Természetesen más az anyag: alacsonyabb hőmérsékleten kezd el lágyulni, elérve a maximális tapadást, ezzel biztosítva a stabil úttartást. Hétköznapi példával élve: a nyári abroncs, mint a hőre lágyuló műanyag (melegben puhább), míg téli párja a hőre keményedő – hidegben lágy, ám amint melegedik az idő, folyamatosan veszít a rugalmasságából. "
Üdv,
Műszaki Menedzser / Gazdálkodási mérnök.
Helló a legolcsóbb fenttartható autó a Mopedautó segédmotoros jogosítvánnyal lehet vezetni 2,5 litert fogyaszt 100km-en éves kötelező biztosítása friss jogosítvánnyal 9000-ezer Forint évente de pár év múlva ha nem csinálsz balesetet le megy 4000 forintra is. Nagyon szeretni való járművek nagyobbak mint a Smartok de autópályára nem mehetsz illetve autóútra se de azon kívül bárhova mehetsz vele a megengedett végsebessége 45km/h de ennél többet is tud menni akár 100-zal is. Több féle karosszéria változata van 2 személyes, 4 személyes de arra már nem elég a segédmotoros jogosítvány kabrió, platós van 3 és 4 kerekű a 3 kerekűekre nem kell rendszám de csak a 4 kerekűekre kell segédmotoros rendszám. Ez úgy néz ki hogy általában középen van és csak hátulra kell csak ha nincs rajta akkor forgalomba kell helyezni ez kb 90.000-ezer Forint a rendszáma 4 betű és 2 szám mondjuk saca
59 szóval nem hosszába mint a személyautóknál hanem egymás alatt. A felszereltségük ugyan ugy változik mint a személyautóknál áruk is ennek megfelelően változik régebbi Mopedautók ára olyan 350.000 ezer ezekbe tekerős ablakok vannak nem mindig van bennük rádió nincs hátsó ablak törlő de ez változó. Van amelyikbe minden van ilyen árban de az ritka de az inkább általában 500.000 ezer Forint vagy több az új Mopedautók 2.000.000 millió Forinttól akár 5.000.000-ig is el mehet de az ujjakat nem is igen veszik mert annyiért már nem éri meg. Ezekbe van légkondicionáló 2 elektromos ablak mivel ezek 3 ajtósak ABS de légzsák nincs van még fűtés elektromosan fűthető és mozgatható külső tükrök plüss ülések nincs bennük szervokormány és szervofék hiszen csak 45-tel mehet. Visszont 4 tárcsa fékes motorjaik Aixam, (Kubota) Ligier, Microcar, Bellier, Chatenet (Lombardhini) Jdm illetve van egy Mopedautó amiben van még ez a motor Bellier Divane (Yanmar) van ezekben és a megengedett önsúlyuk 350 kiló Össz súlyuk Max 600 kiló ez a két ember meg a csomagokkal van összesen.
Nah szóval:
Pont egy 1.3-s-ra ruháztam be. Sedan.
Biztosítás: 9100 ft a magyar postánál, 25 éves vagyok, 2006 óta van jogsim A00-ban.
Műszaki kb 22 e ft, vezérműszíj, feszítőgörgő csere: max 30 e ft, 2 hátsó gumi használtan- 4-4 e ft, az első kettő jó állapotban van, olajcsere: max 10-12 e ft,+ fékolaj csere-sztem max 5-8 e ft, 6+6+2800+ üzembentartói illeték ami kb 6 e ft, -így az okmányirodai papír munka kb 22 e ft, útvonalengedély: kb 5-6 e ft-talán annyi nincs,
Később még kell ráköltenem. 99 évjáratú az autó. 1767 km+100000 van benne.
Jó kocsi az, tudni kell helyén kezelni a dolgokat. Ha bmw-d lenne 3szor annyibe kerülne minden vagy többe.
35-40 literes a tankja kb, ami kb 16 e ft benzin,
Mivel manapság másféltonnás autók járkálnak ,így egyértelmű hogy a nagyobb tömeg mindent visz.
Igaz nem egy volvo az autó, de nem is egy ferrari, viszont nem is eg trabant. Teljesen átlagos autó átlag embereknek, kis pénzből fenntartható. Ez a kis pénz nem azt jelenti, hogy 1-2 e ft-ból fenntartható. De autós árakhoz mérten egész jó a fenntarthatósága.
A kasztni: szerintem nem feltétlenól kell meghalni benne, és valóban egy jobb autóban nagyobbak lehetnek a túlélési esélyeid. De egyik gyártó sem tudja garantálni azt, hogy biztosan túléled. Sok mindentől függ, hogy mik az esélyeid. Ha ennyire zavar valakit a suzuki papírvékonysága, az vegyen magán sokkal drágábban autót, ami full extrás védelmet nyújt- papíron.
Hehe, egyre jobb a "mérnökvita" XD
Melyikőtök is a "A BMW 520i-s arc vagyok. " srác? Szerintem neki van igaza, mert csak XD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!