Kezdő vezetőként szeretnék autót venni. Leginkább a Suzuki Swiftet ajánlgatják. Kb mennyiből lehet fenn tartani? A diák meló sajna nem aranybánya.
4 gumi használtan! 25 ezer,egy akksi 20 ezer,müszaki 30 ezer,sulyadó nemtudom mennyi kb 15,kötelező 35/év,benzin 410 és azt szereti a szuzuki is ám,szal ha vszel egy kocsit másra nemlesz pénzed soha többet.
és akkor az átiratást nem is mondom h vagy 70 ezer
25-be messze nem kerül az aksi :D Egy suzukiba 10 ezer ft alatti aksi bőven elég. Egyébként se kell cserélni használtan vett autónál minden esetben azonnal.
A suzuki amúgy a legolcsóbban fenntartható autók között van. Ennél olcsóbbat nem fogsz találni. Ami árban is fenntartásban is ennyire kedvező. És még megbízható is. Bár mitől ne lenne az. Égvilágon semmi nincs benne. Sima nullásgép, tényleg semmi nincs benne. Iszonyat kényelmetlen is és balesetezni én nem szeretnék ilyennel. Szóval csak a kaszni gyengesége a hátulütője. Más szempontból nagyon jó. Van pár ismerősömnek, egyik se panaszkodik rá, mind megvan vele elégedve.
Én 230.000 km-nél adtam el a kis 1.0 Swift-emet (nagyobb kocsira váltás miatt - most megint Suzukim van) - a kis Suzuki tökéletes állapotban volt, soha 1 csepp olajat nem evett, nagyon fürge volt, és soha semmi gond nem volt vele! Imádtam :) Az új tulaj azóta is problémamentesen használja, pedig már jó pár éve, hogy nála van.
Ahogy leírom, szó szerint: soha nem volt vele gond - és a motorja is nagyon jó! Kötelező szervizelés + 2-3x lengőkar csere + kerékcsapágy csere + egyszer az önindítót kellett cserélni 200.000 km-nél mert elkopott már a szénkefe (ami bontottan 3000 ft volt.) - és összesen ennyit kellett foglalkozni vele! Soha nem hagyott minket cserben, és 1 csepp olajat sem eszik! Ezt csinálja utána egy német motorolaj-zabáló hulladék "de már autó"! Persze, azokkal is kivitelezhető, hogy közel 300.000 km-nél még ilyen patent műszaki állapotban legyen - de addig rá kell költeni 1 ház árát... a kis Suzukira meg a lengőkarokkal, kerékcsapággyal, önindítóval költöttünk teljes élete során ÖSSZESEN 40.000 ft-ot!!!
Ha nem 200-al akarsz közlekedni, akkor NEM csak "városba való". Mi minden évben 1000+ km-es nyaralásokra is elmentünk vele 4 fővel + csomagok, simán bírta. Egyszer kipróbáltam a végsebességét, az ő órája szerint 160 km/h mutatott.
Ha többet használod majd városban a kocsit, akkor az 1.0 a jobb választás, mert hamarabb felmelegszik üzemi hőmérsékletre - az 1.3 csak minimálisan erősebb - illetve nem annyival erősebb, mint amennyivel többet fogyaszt (kb +1 liter)!
Nekem városban 6 litert soha nem érte el a fogyasztása (max ~5.7 liter volt), országúton pedig 4.5 literes fogyasztás mellett dinamikusan (tehát nem papisan) lehet vele közlekedni 90-100 km/h-val. Kb 120-130 km/h-ig még van erőtartaléka.
Ez a típus elpusztíthatatlan, és az 1996 utáni modellek már erősített kasztnival készültek - az 1996 előttiek miatt terjedt el a "papírautó", mert azok tényleg azok is voltak.
az előttem szóló jól beszél, fogadd meg.
a használt szuzuki vásárlásakor kell nagyon észnél lenni..ott befigyelhet egy óriási cumi..
ha viszonylag jót veszel, örök darab..
a fogyasztás a legkevesebb, másra is kell figyelni.
jó autó, ilyent vegyél bátran.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!