Peugeot Jetforce 50ccm. / karburátoros/ Sziasztok, az lenne a kérdés, hogy a fent említett motoron nem megy a kilométeróra, és a fordulatszámmérő? Sajna így vettem, tudnátok segíteni mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
2014. ápr. 20. 20:26
1/4 anonim válasza:
Digitális vagy analóg? Spirálok nem szakadtak, jól be vannak kötve a helyeikre? Nem ázhatott be az óra, vagy nem látszik rajta, hogy bele lett volna nyúlva (mondjuk, hogy megpiszkálják a km számlálót)?
2/4 A kérdező kommentje:
Az, óra digitális, nem nyúltak bele, nem ázott be. Lehet hogy ki kéne cserélnem?
2014. ápr. 21. 09:01
3/4 anonim válasza:
Lehetséges akkor, hogy tönkre ment az alaplap :(
4/4 Mumtaz válasza:
Régi a téma, de, ha valaki olvassa, netán a kérdezőnek még aktuális, akkor itt a válasz:
A gyári karburátoros (C-Tech) Jetforce műszerfala analóg és nem digitális. A fordulatszámmérő helyén van az analóg kilométeróra, baloldalon a négyzetben pedig az analóg üzemanyag szintjelző.
Ha ebben középen fordulatszámmérő van, aminek az alján van a digitális kilométeróra, a baloldali négyzetben pedig a szintén digitális, üzemanyagszintet és megtett utat mutató kijelző, akkor az egy eredetileg Jetforce TSDI (tehát injektoros) változat, amit utólag karburátorosra alakítottak át. Mivel a fordulatszám jelet és a sebességet a motorvezérlő elektronika (ECU) látja el infóval - és, mivel karbisnál ez nincs -, ezért nem működnek a műszerek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!