Opel Astra F fordulatszámmérő?
Üdv!
Van egy 2001-es évjáratú Opel Astra F-em. X16SZR a motorkód. Térjünk a lényegre. Szóval mivel ebben a járműben nincs gyárilag fordulatszámmérő, ezért arra gondoltam hogy veszek külön egy kis órát amire majd rákötöm. Na de hogyan? Hova kell pontosan kössem a vezetékeket?
A kilóméterórán található W számnak kell egyezni az eredetivel, különben produkálhat érdekes dolgokat. De ez csak a sebességjelre van kihatással amit az ECU kap, a középkonzolon 55km/h óra alatt ha megnyomod mindkét gombot egy ideig akkor kijelzi az aktuális sebességet.
Beleraktam a családiba más órát, hát 40-es sebességnél csak 20-at írt ki :D
Belefaragtam a gyári órát a másik műszeregységbe, egyből olyan lett mint volt, más volt a W szám.
Nem értitek, az a gyári kilométer órám van, amiben nincs fordulatszámmérő. Honnan tudjam hogy milyen W-s? Megnéztem a trafót, és nem jön ki belőle zöld vezeték. Elvileg az 1.-es pontjáról kell leszedni a jelet, szóval ha oda kötök egy bármilyen vezetéket és rákötöm egy utólag vett fordulatszámmérőre elvileg jónak kell lennie?
Ezt akarom megvenni, elvileg, azt írja minden típusú járműbe jó.
Passzol az bele gond nélkül, csupán a hőfokmérőnek a skálájának és a W számnak kell ugyanolyannak lennie mint ami most van bent, a fordulatszámmérőnek pedig 7000-ig kell skálázottnak lennie a benzines alapmotorokhoz.
3-4-5ezerért vegyél ilyet maximum, a bontósok lehet hogy 8-10-ért akarják majd rádsózni...
16 szelepes benzinmotoros autókon gyakoribb az ilyen műszeregység... Olyanokat meg jópárat bontanak mert sok a motorhibás :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!