Minek nevezik azt a munkafolyamatot amikor ha csiszolnak a tárcsa mindkét oldalából?
Van egy motor féktárcsám. De sajna elkezdett egy picit ütni. Annyira nagy görbület nem lehet benne mert nem pulzál a fékkar, nem szitál fékezéskor a motor eleje, csak hallani azt az idegesítő hangot amikor beleér a tárcsa a fékbetétbe.
És csak egy nagyon picit szorul a tárcsa azon a ponton ahol a görbület van benne, alig lehet észrevenni hogy szorul.
A kérdésem az lenne hogy minek nevezik azt a munkafolyamatot amikor a tárcsa mindkét oldalából lecsiszolnak annyit amennyi ütés van benne?
A tárcsa 4 mm vastag most. Mennyi egy motornál a tárcsa vastagságának a tűréshatára?
Ilyen mágneses egyengetésről még nem hallottam - aztán lehet én vagyok lemaradva. Amit te írsz, azt hívják felszabályzásnak.
A minimális tárcsavastagság eltérő lehet, ha írsz egy típust sokkal egyszeűbb. Illetve rajta szokott lenni a tárcsán is az esetek egy részében.
MZ ETZ: 5 mm, 1978-79 Suzuki GS500 5,5 mm és így tovább.
Ha jól tudom, akkor évjárattól függően 2,5 vagy 3 mm.
Nincs hozzá véletlenül egy kézikönyved? Netről biztosan lehet szerezni, az ilyen adatokat nem gond megérteni angolul sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!