Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Cseréltem elől fékbetétet a...

Cseréltem elől fékbetétet a kocsimba és ha megforgatom a bal oldalt meg jobb oldalt is akkor egy kicsit befog a fék lehet hogy a tárcsa el van vetemedve van egy kis válla az jó-e meg rázkódik a kormány az mitől lehet fékbetét csere előt is rázkódott?

Figyelt kérdés
2014. jan. 9. 00:39
 1/4 A kérdező kommentje:
3-as bmw régi tipus
2014. jan. 9. 00:42
 2/4 anonim ***** válasza:

A kis váll még nem probléma, de ha vállas tárcsára teszel fel betétet, van amikor a váll kitart, olyankor nem árt köszörűvel/flexxel megigazítani a betét szélét.

Gondolom a fék munkahenger vissza volt tolva rendesen. Ha forgatás közben mindig egy-két pontos érzel ellenállást, akkor tényleg előfordulhat, hogy a tárcsa elvetemedett, viszont azt már nem biztos, hogy szabályzással ki lehet belőle hozni ( meg azért amikor elvetemedik, ott már nem kis válla van..).

2014. jan. 9. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Ha beremeg a kormány, akkor az a kerék kiegyensúlyozatlanságából, a felni deformációjából vagy a gumi deformációjából ered. Gumis meg tudj csinálni ha kicsi a hiba.

Ha fékpofát cserélünk, és erős kopásnyomok vagy váll van a tárcsán, akkor azt mindig felszabályoztatjuk, ez általános szabály. Ettől még nem biztos hogy a tárcsa deformált, okozhat ilyet kopott kerékcsapágy is. Ha felemeled a kocsit és megmozgatod a kereket vertikális irányban, van e mozgása. Ha pár mm-t lötyög, akkor kerékcsapágyat is kell cserélned, kopott.

2014. jan. 9. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Ha fékezésnél a pedál vissza pumpál, vagyis ilyen pumpáló érzést érzel a talpadon akkor deformálódott a tárcsa. De szerintem csak a fékmunkahenger porvédő gumi harangja sérült valahol és nem engedi vissza rendesen.

Meg kell járatni. Kell egy WD40 spray, és lehet új gumi harangok. Vedd le a féknyerget, tedd közzé a két új betétet, azért hogy szét ne menjen a munkahenger. Mert azt utána doha nem rakod össze többet! És lépj rá párszor a fékre, hogy a munkahengerek jöjjenek ki. Fújd be alaposan a spray-vel. Majd nyomd vissza. Ja természetesen a gumi alatt magát a munkahengert!! Majd nyomd vissza. Csőfogó, vagy lehúzó segítségével. Vigyázz a gumira inkább pattintsd le. Nem nehéz vissza tenni, de ha elszakad akkor csere! Nem árt kétszer megcsinálni, hogy minden koszt szedjen le a spray.

2014. jan. 9. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!