Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a leggyakrabban előforduló...

Mi a leggyakrabban előforduló hiba simsonoknál?

Figyelt kérdés
Mi okozza legtöbbször egy simson leállását? (lehet turbós vagy kockablokkos)

2014. ápr. 9. 16:16
 1/6 kata kata ***** válasza:
Honecker bosszúja!
2014. ápr. 9. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
a gyújtás, és a minősíthetetlenül S.Z.A.R. utángyártott alkatrészek
2014. ápr. 9. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

A benzin. Mármint a benzin hiánya.

Na jó, talán a gyújtás, 90%-ban pöcre indul ( egy rúgásra=egyből ), mert rendesen karban van tartva, de néha minden ok nélkül el kezd vacakolni, illetve a váltó néha a "nagy" fordulatszám miatt vacakl, de az fel se tűnik, mert vissza váltok 2-esből 3-asba és 2-3 másodperc múlva váltok le. Szóval nekem nem sok bajom van vele.

-Simson S51N tulaj

2014. ápr. 9. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Az hogy besz@rik!!!
2014. ápr. 9. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Gyakorlatlan ifjoncok vagytok! :)

Egyetlen ilyen van és az a GYERTYA!!!! :) Mindig ezt kell elsőre megnézni!

Ezek után lehet mindig tovább sakkozni.De sokat elárul az is hogy hogyan áll le mert,ha hangja is van akkor azt vagy tolod vagy kiveszed a kerekeit és kocsiba befér.

Ezek régi paripák,amit illendő megcsinálni rajta az a kábelezés,mert a vezetékek öregednek a sarukkal együtt,ez szokott apróbb problémákat okozni ha olyan helyen tárolod és esőben is használod.Érdemes a fesszabot is elektromosra cserélni az indexrelével együtt meg a gyújtás is jobb a jeladós van rajta de azzal szívás van a az hal meg(de a jó a szabályzó akkor nem hal meg az elektronika)

Általában amivel még gond szokott lenni az a benzin és levegő ellátás.Karbi eltömődik,lassan folyik le a benzin,a levegőszűrőd párás vagy piszkos és nem kap levegőt(sportszűrő felejtős).

Ami okozat problémákat:Ha rossz hőértékű gyertyát veszel,ha nem szintetikus 2t olajat használsz,ha utángyártott alktrészekkel dolgozol,magyarul jobb a bontott cuccokat megszerezni,de azért lehet kapni jobb cuccokat is csak kevesebb a kínálat,általában a lengyelek jobbat gyártanak mint mi vagy a kínaiak :)

Még valami:ha nincs jól belőve a karbid akkor meg is sülhet a dugód a rossz keverékképzés miatt(sajnos jártam Én így is pedig jónak tűntek a beállítások de magasabb fordulaton nem volt elég neki),tehát érdemes jól belőni a kicsikét ehhez egy kis olvasni való:

[link]

Általában még annyit elmondatok ha tunningolva van akkor az élettartam csökken ,ezzel tisztában kell lenni és amennyi pénzt beleölsz azt soha nem kapod vissza,szóval akkor érdemes rákölteni sokat ha hosszútávra tervezel.

2014. ápr. 9. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Hát, nálam a kondi ment ki mindig, mert utángyártott szarok, aztán jöttek a megszakítók. ..
2014. ápr. 11. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!