Hogy tudom ellenőrizni, hogy jól raktam-e össze a karburátort?
A karbit be is kell állítani: gondolom találomra kiszedtél minden csavart, azokat is amik a beállítást szolgálják.
Szóval ha megfelelően össze van rakva csak be kell állítani.
Ha jó azt onnan tudod, hogy: nem rángat, szépen jár a motor alapjáraton is, rendesen veszi a fordulatot, használat után (5-10 km normális tempójú haladás után) a gyertya őzbarna.
A biztonság kedvéért: a gyertyát melegen ne tekergesd ha nem muszáj: várd meg amíg lehűl, így kisebb az esélye hogy elhasználod a gyertyamenetet a hengerfejben.
"Ki beszél itt gyertyáról meg beállításról? Üzemanyag ellátási probléma van, erre keresem a választ."
Azt kérdezted, hogy jól van-e összerakva a karbid. Az pedig akkor van jól összerakva ha megfelelő mennyiségű benzint juttat a rajta átáramló levegőhöz - amit pedig a motor működésén lehet lemérni. Illetve a gyertya színén. De én csak 15 éve szarakodok a rissz-rossz kétüteműekkel. :)
Levetted a karbiról a bemenő benzin csövét, utána rárúgtál és kinyomott egy kis benzint a benzincső végén?
Az azért lehet, mert ha belenézel a karbi torkába, akkor van ott 2-3 kis furat (lyuk) - ezek azért vannak, hogy a karbi belső tereibe levegő juthasson. Kell a pontosabb szabályzáshoz, a szivatóhoz, ehhez-ahhoz. Szóval: rárúgtál, a dugattyú mozgása megmozdította a levegő, a beáramló levegő meg visszanyomott némi benzint.
Semmi tragédia nincs a dologban ha így történt.
Ha máshogy történt, akkor írd le világosabban, érthetőbben.
Szivató nélkül miért állhat le?
Nincs véletlenül tömítetlenség a karbi és a henger között? (sérült tömítés, valami nem fekszik fel valamire, vagy ilyesmi)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!