Mit gondoltok erről?
Van nekem egy E30-as '87-es kislámpás BMW-m.
Karosszéria teljesen rendbe lett rakva. Motorja egy 525i 24V, gyárilag 192, most turbósan ~300 lóerő. Futómű teljesen rendbe lett rakva. 4x100-ról át lett alakítva 5x120-ra és nagy fékeket kapott, sportfutómű, Bilstein lengéscsillapítokkal és Koni rugókkal.
Most, hogy így minden rendbe lett rakva és teljesen fel lett újjítva, arra gondoltam, hogy megcsinálom teljesen M3-as kinézetre, ugyanis ez a külső minden álmom és úgygondolom, hogy a gépem megérdemli :)
Ugyan ilyen külsőre gondoltam, a felni már meg is van.
Mit gondoltok, szerintetek megcsináltassam? Nem leszek röhejes?
Azok a piros cuccok szerintem nem szépek meg a felni se tetszik.
Attól lesz egy egy ilyen autó röhejes ha már annyi lett ráköltve amiből újat lehetne kapni. Egyébként alapjába véve nem az. Egy tuning suzuki minden formában gáz. De ez nem.
Mégis mennyiben lesz összesen ha elkészül?
Hát, hogy mennyibe lesz összesen ha teljesen készen lesz, azt pontosan nem tudom, de hozzávetőlegesen leírom az árakat.
Az autót vettem 500 ezerért, átiratások meg kötelező cserék nincs beleszámolva.
Karosszériásnak nem sokat kellett csinálni, küszöböt kellet cserélni csak. Ez volt kb. 40-50 ezer.
A fék 4x100-ról 5x120-ra belefért 150 ezerbe úgy, hogy szinte csak új dolgokat vettem (kedvezményes ár).
A sport futómű Bilstein B6 210 £ ~80 ezer forint, Koni sport rugó 30 ezer/szett.
Belső:
MOMO Sport kormány 50 ezer.
Teljes belső bőrözve, ezt sajnos már nem tudom mennyi volt.
Most fog majd következni a body kit, amit BMW-s ismerőstől szerzek, kb. 120-150 ezer forint. Aztán majd a fényezés, ami kb 400-500 ezer lesz szerintem.
Jah és még a felni, 200 ezerért hozzájutottam egy BBS RS garnitúrához, jó gumikkal.
Együtt kb. 1,7 millió, ha nem számolom a bőrözést, ha azt is számolom, akkor 1,9-2 millió körül van.
Na igen, ez a gond. Szép meg minden, de azt, hogy mennyiben van, inkább titkold, vagy mondj kevesebbet.
2 millióból eléggé sokkal jobbat is lehet venni. Csak néhány példa.
Szóval én 2 millióért 100%, hogy nem egy 30 éves autóval szórakoznék.
Akkor lesz majd jó, mikor összetöröd teljesen totálkárosra, vagy csak kicsit és a baromi egyedi autó 10-szeres fejfájás. Vagy a 4-500 ezres fényezésre rányitják az ajtót a parkolóban, stb. Vagy valami szemét ökör nekimegy, aztán elhajt a jó fenébe.
De még egyszer mondom nem röhejes, sőt én amúgy baromira tisztelem azokat akik nagyon régi és mégis nagyon szép autóval járnak. Ha valaki új nagyon szép autóval jár az az én szememben csak egy gazdag köcsög, nem pedig egy igényes valaki. Az igényest rád mondanám. De valahol akkor is hülyeségnek tartok a mai magyarországon ilyen fos helyzetben 2 millióért ilyesmit. Bár nem tudom mennyire könnyen hoztad össze azt a 2 milliót. Ha könnyedén, akkor teljesen rendben van az egész. De ezt jobban eltudnám akkor képzelni ha valaki tele van pénzzel és van neki egy igazi városálló autója amin nem gond az apróm sérülés meg egyebek. Ez mondjuk legyen egy használtan 2 millió körüli Mercedes CLK, vagy ha nagy kell akkor 4-5 millióért használtan kapható S Mercedes esetleg 7-es BMW. És akkor van még egy szép új, biztonságos amivel utazik, ilyesmi, ez mondjuk lenne egy vadi új Passat vagy egy Volvo S80, XC 70 És ezzel még megy erre-arra és szórakozásra. Teljes mértékben kocsikázásra, élményautózásra vagy csak úgy passzióból pedig tart egy ilyet. Mert, hogy miért ne. Néha ezzel menni valahova ha ehhez van kedv. De egyetlen autóként rohadt nagy fejfájást fog okozni. Majd meglátod. De remélem nem látod meg és sok örömödet leled benne. Viszont én ezzel a közel 2 millióval befejezném a helyedben, vagy legalább jó hosszú ideig nem költenék rá többet!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!