Suzuki swift 1.6-ra 1-3 gti?
Meg lehet csinálni, persze. Csak éppen nem túl egyszerű.
Először is helyet kell találni a motortérben a turbonak, meg a coolernek. Aztán a dugattyúidat nem ártana cserélni valami hűtöttre, vagy csináltatod őket, vagy találsz valami olyan típust, ami turbós motorból van, és a paramétereiben megegyezik a swiftével. Akkor csökkenteni kell a kompresszióviszonyt. Meg kell csinálni a turbós leömlőt. A GTI vezérlőjével semmit nem érsz kb, írható gyújtásra van szükséged. Arra készülj fel, hogy nem lesz elsőre megbízható. Hónapokig finomítgathatod még. Ez mind pénz, idő.
Ha nincs rá minimum 5-600 ezer Ft-ot, és nagy elszántságod, illetve rengeteg időd, ne kezdj neki, mert csak félbemarad, és fölösleges volt minden.
Ha jól látom a neten, akkor az alap 1.3GTI gyorsulása 8.5 sec körül van. Egy "sima" szívó tuninggal is lehetne hozni azt a 7.3-at szerintem, nagyobb szívósor, nagyobb injektorok, egyedi vezérműtengelyek, nagyobb szelepek,rövidebb hajtókar, egyedi kipuff... Ezekkel egy 100lovas GTIból simán lehet csinálni 120-130 lovat, igaz árban ott van, mint egy turbósítás. Ugyanez elmondható az 1.6-ról is. Az átépített turbós rizsrakéták simán hozzák a 2-3-400 lóerőt, azokkal meg nem 7.3 lesz a gyorsulás.
Ha mindenképp turbósítás, akkor szerintem feleslegesek a GTI cuccai, az előző nagy vonalakban már leírta mi minden kellene hozzá, szerintem árban majdnem duplázható az a fél miska ( de minimum +50% ) és akkor kész a turbós 1.6-os szörny. kérdés megéri e ennyi időt és pénzt belefeccölni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!