Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez megoldható lenne biciklinél...

Ez megoldható lenne biciklinél is?

Figyelt kérdés
Bicikli keréken lehetne úgy gumi, hogy tömlő nélkül, mint az autóknál? Ha deffektett kap a bicikli akkor avval sehova nem tudsz menni és elég kínos lehet 10 km-re az otthonodtól. Biciklire bevezethető lenne a tömlő nélküli megoldás?

2014. ápr. 3. 20:07
 1/8 anonim ***** válasza:
Már jóideje van ilyen bringákhoz tubeless/UST néven.
2014. ápr. 3. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
És ha tömlő nélküli gumira kapsz defektet az miért is jobb?
2014. ápr. 3. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Nem tudtam hogy az autóval szerencsés leeresztett kerékkel közlekedni.


Ellenben biciklihez létezik defektvédelem, erősebb külső, kevlár szalag, zöld foltozó trutyi a belsőbe.

2014. ápr. 3. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
A kocsikban nincs tömlő kedves előző :)
2014. ápr. 3. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

2.!


Azèrt, mert a tömlö nèlküli legtöbbször felfújható, mert ami kiszúrja az is vmilyen szinten tömít, nem megy ki a levegö. Autónál nem halottam mèg olyat, hogy deffekt miatt cserben hagyott vna vkit ellenben a bicikli engem már többször ott hagyott.

2014. ápr. 4. 07:04
 6/8 anonim ***** válasza:
Erre vannak a defektálló gumik meg a defekt javító szettek. Meg azok a tömítő trutyik.
2014. ápr. 4. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Budapesten most indult a BUBI.

Ezek a kölcsönözhető biciklik például defektmentes "tömörgumival" vannak szerelve (se tömlő, se szelep), tehát megoldható.


Simán tömlő nélküli (de szelepes) biciklik már régóta vannak.

2014. ápr. 4. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Létezik ilyen külső. Persze aranyáron.

Vagy alternatív megoldás a defektgátló folyadék. Ebből létezik olyan is amit szelepes felniszalaggal kombinálva tömlő nélkül is össze lehet rakni.


Bár szerintem bőven elég az is ha egy olcsóbb löttyöt raksz egy akármilyen belsőbe és veszel egy vázra rakható pumpát a bicajhoz. Esetleg még ezt kombinálni defektvédő szalaggal.


Nekem már jó pár éve van a bicajomba ilyen lötty. Ha a tömítési határ körüli lyuk keletkezik rajta akkor egy kicsit leereszt. Ezért kell a pumpa. De ha egyszer felfújod akkor az utána már jó lesz. Nekem mindkét kerékben a belső olyan már mint a szita. De foltozni csak egyszer kelletett, amikor is kivágta valami(de akkor is hazajöttem vele, csak néha fújni kelletett bele)


Bicajomba az akkor kapható legolcsóbb löttyöt tettem. De az is teljesen jó. Motoromba valamivel drágább van, de azzal még nincsenek tapasztalataim.

2014. ápr. 4. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!