Ez megoldható lenne biciklinél is?
Nem tudtam hogy az autóval szerencsés leeresztett kerékkel közlekedni.
Ellenben biciklihez létezik defektvédelem, erősebb külső, kevlár szalag, zöld foltozó trutyi a belsőbe.
2.!
Azèrt, mert a tömlö nèlküli legtöbbször felfújható, mert ami kiszúrja az is vmilyen szinten tömít, nem megy ki a levegö. Autónál nem halottam mèg olyat, hogy deffekt miatt cserben hagyott vna vkit ellenben a bicikli engem már többször ott hagyott.
Budapesten most indult a BUBI.
Ezek a kölcsönözhető biciklik például defektmentes "tömörgumival" vannak szerelve (se tömlő, se szelep), tehát megoldható.
Simán tömlő nélküli (de szelepes) biciklik már régóta vannak.
Létezik ilyen külső. Persze aranyáron.
Vagy alternatív megoldás a defektgátló folyadék. Ebből létezik olyan is amit szelepes felniszalaggal kombinálva tömlő nélkül is össze lehet rakni.
Bár szerintem bőven elég az is ha egy olcsóbb löttyöt raksz egy akármilyen belsőbe és veszel egy vázra rakható pumpát a bicajhoz. Esetleg még ezt kombinálni defektvédő szalaggal.
Nekem már jó pár éve van a bicajomba ilyen lötty. Ha a tömítési határ körüli lyuk keletkezik rajta akkor egy kicsit leereszt. Ezért kell a pumpa. De ha egyszer felfújod akkor az utána már jó lesz. Nekem mindkét kerékben a belső olyan már mint a szita. De foltozni csak egyszer kelletett, amikor is kivágta valami(de akkor is hazajöttem vele, csak néha fújni kelletett bele)
Bicajomba az akkor kapható legolcsóbb löttyöt tettem. De az is teljesen jó. Motoromba valamivel drágább van, de azzal még nincsenek tapasztalataim.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!