Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek az új F1...

Mi a véleményetek az új F1 motorokról?

Figyelt kérdés
2014. márc. 19. 19:40
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Tömören? muhaha.
2014. márc. 19. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Szánalmas az egész. Szüleim 1.6-os benzines kocsijában qd ilyen hangot a motor 4ezres fordulat fölött. Nekem az nagyon új volt, hogy a gumik csikorgását lehetett hallani. Legutoljára 2012-ben Barichelo Monacoi baleseténél hallottam, qkkor is belső kamerás felvételnél, most meg körönként. Remélem változtatnak rajta, mert így katasztrófa. De a benzinspórolás is vicc. 7végén is csak vonatoztak, néha volt 1-1 kikerülés ami előzésneo sem mondható és volt, aki így is túl sokat fogyasztott. Ha ez sokáig így marad, rohamosan zuhanni kezd a futamok látogatottsága.
2014. márc. 19. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
hahaha és még egyszer hahaha
2014. márc. 19. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
remélem jövőre 1literes 3hengeres motorok lesznek
2014. márc. 19. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
ettöl már csak az lett volna rosszabb, ha kijöttek volna dízel motorokkal :)
2014. márc. 19. 20:11
 6/11 anonim ***** válasza:
Szerintem LPG-s autókat kellene bevezetni, mert az olcsóbb. :D
2014. márc. 19. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Spórolási verseny lett az egész... Igaz eddig is eléggé limitálták (tiltott volt a plazmagyújtás, és még sok nyalánkság), de most ez egy vicc komolyan:D Nem vagyok F1 rajongó, de hát röhej... Másrészt alig tudják vezetni a gépeket, olyan hülye a nyomatékgörbéjük...
2014. márc. 19. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Nehezen tudok lelkesedni értük. Az, hogy jó gyorsan mennek az autók, eddig is megvolt, de eddig legalább jó volt a hangjuk. Egy tizensokezret pörgő V8-as szívómotor elég rendesen énekel. Most nem szólnak olyan szépen, a feltöltő sokat elvesz a hangból.

Viszont azzal meg tudok barátkozni, hogy turbós, energiavisszanyerő rendszerrel támogatott erőforrás van az F1-es autókban. Ebben a kategóriában a pénz nem akadály, amit csak lehet, kipréselnek a rendelkezésre álló technológiából, ezért talán jönnek majd innen olyan fejlesztések, amit a hétköznapi autókban is lehet majd használni. Végül is a jövő autóinak motorjaihoz közelebb van az 1.6-os, turbós erőforrás és az ERS, mint a szépen éneklő V8-as szívó.

Némi izgalmat is visz a versenybe a turbómotor, mert jóval nyomatékosabb, mint a szívó, kívülről nézve durvábbnak tűnnek a gázreakciók, nem egyszerű vele az élet. De épp ezért látványos.

Persze az 1.600 köbcenti kevésnek tűnik, mer' a szuzukiba' is csak annyi van, a passzátba' meg több. De ilyenkor szoktam felidézni az okoskodóknak a '80-as évek végi turbókorszakot, amit természetesen mindenki párás szemmel, elcsukló hangon emleget, mer' azok még igazi ótók vótak. Csak azt kevesen tudják, hogy a legendás Honda-, Porsche (akarom mondani, TAG)- és BMW-turbómotorok még a mostaninál is kisebb, mindössze 1.500 köbcentiből hozták ki a maximumot. Akkor mi is van a lökettérfogattal?

2014. márc. 19. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Nem a hengerűrtartalommal van baj, hanem a hangal. Egyébként meg abban az időben volt korlátlan üzemanyag.
2014. márc. 19. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Én azt várom, hogy minden f1 autót a tesla gyártson és elektromosak legyenek, az lesz mindennek a legalja :D
2014. márc. 19. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!