Egy átlagos utcai autó tuningolása hogy működik? Akár optikai, akár motor tuning? Attól kérdem, akiknek tuningolt kocsijuk van.
Bár nagyon szeretem a tuningolt kocsikat, és érdekel is a téma, de teljesen amatőr vagyok. Bár a saját kocsimat nem akarom tuningolni /nem is nagyon lehetne/, de azért kíváncsi vagyok, hogy megy ez.
Van egy átlagos utcai autód, érvényes papírokkal, mindennel. Gondolsz egyet és tetetsz rá oldalküszöböket, kicsit leülteted az alját, felpöckölteted a motort, keményebb futómű, feltűnőbb festés, neonfény az alvázra /bár ez illegális, úgy tudom/, stb.
Persze vannak típusok, amik jobban tuningolhatók, ezt értem, de a kérdésem most nem is erről szól. Hanem hogy miután kinézted az alkatrészeket, felrakattad, ki is fizetted, utána ezeket nem kell külön levizsgáztatni? Vagy csak kifizetted az árát, felszerelték neked, utána örülsz, hogy ilyen kocsid van? Vagy hogy van ez? Valaki avasson be. :)
Valamint azt is szeretném, akiknek tuningolt kocsijuk van, azt is megírnák, hogy az eredeti tuning előtti autójuk mennyibe került, használtan vették-e vagy sem, illetve az utána való tuning kb. mennyibe került, mit tuningoltak rajta, stb.
Köszönök előre minden választ! :)
BMW E60 540i 2008
Reggelig írhatnám a listát, hogy mi lett cserélve és/vagy módosítva a kocsin. 3,8 millió Forint ment bele.
Egyedi versenyfutómű, egyedi kipufogórendszer, a motorban és a váltóban nem sok gyári alkatrész maradt. Kívülről csak a változtatható hasmagasságú futómű, a 4 kipufogóvég meg az amerikai M-lökösök árulkodnak.
Kövi projektem már itt áll az udvarban. Németországból vettem sz@rér-hugyér' egy motorhibás E60 520i-t.
Teljesen alap, semmi plusz extra nincs benne. De ilyenre vadásztam.
Úgyis ki lesz belőle dobva minden, súlycsökkentés címszó alatt.
Ebből egy utcai versenyautó fog készülni. Valószínűleg N62B48 (550i motorja) vagy az S85B50 (M5 motorja) fog belemenni, természetesen tuningolva. Kb. 600 lóerő, és 7-800 Nm a cél. Ebbe megy rajtautomatika, módosított sebváltó, bukókeret, Brembo fékek, szintén teljesen egyedi kipufogórendszer, és hogy marad-e a belső, vagy versenyülések még gondolkozom.
Hát igen, saját pénz. Sokan hiszik és mondják azt hogy én, és a hozzám hasonló emberek nem normálisak, mert vagyonokat ölnek bele egy kocsiba, amit aztán lecserélnek pár éven belül, vagy jön egy újabb barom ötletük, és még rálocsolnak milliókat.
Sajnos egy autó anélkül is egy pénznyelő, hogy bármit csinálnál rajta, csak közlekedsz vele. Mert ugye kopik, fogyaszt, karban kell tartani.
De ez egy életforma számomra. Szerencsére meg is engedhetem magamnak. Míg más elissza, meg elkölti minden baromságra, addig én a szenvedélyemre költök. És nincs annál jobb érzés, amikor a legnagyobb hazai és külföldi tunerek dícsérnek, meg fülig érő mosollyal száll ki az autóból akit elviszek egy körre.
A mostani autómat direkt nem alakítottam tovább, mivel ezt minden nap használom, így meg kellett maradnia a kényelemnek és a komfortnak.
De a mostani 520-ból egy 4 kerekű rakéta lesz -természetesen nem a saját motorjával, hanem amit fentebb írtam-.
Egy M-es BMW alázó 'szerkezetet' szeretnék építeni.:D Remélem sikerülni fog a 4 másodperces 0-100. Végsebesség is valahol 340 felett alakul majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!