Hiába "javítom" fel látványilag a kocsim, attól még nem lesz egy sport BMW?
Hiába fóliáztatom be az ablakait, ültetem lejebb, és teszek bele DRLt vagy ledes ízzókat, és morgós kipufogót, attól még nem lesz egy sport BMW a régi thaliamból?
De jól néz ki 1-2 ilyen tuningolt opel, renault, peugeot...
De azt mondták a haverjaim, hogy csak körbe fognak röhögni ha így próbálom a kocsim meg "az de vagány!" alakítani!
A tuningolást a motornál kezdjük, annak meg nincs semmi értelme hogy van egy olyan kocsid ami kívülről jól néz ki, a kipufogódból jön a nagy hang, ami csak szerinted szép, de közben egy 70 lóerős, max 1,4-es motorról beszélünk. Mert megette a fene, ha előzésnél vissza kell dobni harmadikba, hogy menj is.
Gyári autóra ha tuningolni akarsz, egy jó könnyűfémfelnit dobj rá, váltóméretből, ne akarj egy 15-ös kerék helyére 18-as felnit peres gumival, nem fog illeni az autóhoz.
Vagy ha régebbi autód van, pl. 20 évnél idősebb, tarts meg eredeti állapotába. Hidd el sokkal többen utánafordulnak egy szépen fényezett, rohadásmentes, eredeti felnis duplakör ladának, mint egy helyivagány 130 decibel kipufogó és gagyi tuningos akár milyen autónak.
Igaza van a Haverjaidnak!!!!Ne legyél már redná-rednás proli!Minél jobban csicsázol bármit,annál igénytelenebb,lehet az bármi.
Egyébként csak a pénzt költöd ezekre,és a sok "tuningsz.r" gyártó,és a boltos röhög a markában,Te meg égsz mindenki előtt. :)
A tuningolást a féknél kezdjük, a futóműnél folytatjuk, és a motor csak ezután következik.
Thalia-t ne kezdj el faragni, mert vicces lesz, vagány nem. Aztán felkerülsz a jajjdecsunya.blog.hu-ra, és nem érted, miért.
Szerencsésebb esetben 20-as éveik elején járó alul iskolázott suttyók szórakozása tipikus városi kisautókat (Suzuki, Fiat, Opel) "feltuningolni", amivel abszolút bohócot csinálnak magukból. Szerencsésebb esetben ez 25 éves kor körül elmúlik. Az már még rosszabb, amikor valaki a 30-as évei végén is égig zselézett, ritkuló hajjal, fogatlanul, Reb Bull-t szopogatva ül a nagyon menő 30 éves Suzukijában és a motort bőgeti a pirosnál.... aztán zöldnél meg lefullad.
Ha igényes akarsz lenni, akkor tisztán tartod az autót és a szükséges javításokat elvégzed rajta. Tuningolni ne akarj, 10 millió alatti autón hlyén veszi ki magát.
ez baromság, tuningolni bármit lehet, csak igényesen.
Nagyobb felnik, peres gumik, ültetés, komolyabb fék, futómű, még egy kocsinak sem ártott meg, motorba mehet a direkt szűrő kellemesebb szívó hang miatt, chiptuning, és egy komolyabb kipufogórendszer.
Ö-től M-ig minden típusú kocsiba benne van ez
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!