Aprilia motorokról tapasztalatok?
Én nem akarok motort venni jelenleg, nem most kezdtem a motorokkal foglalkozni, de eddig csak a közismertebb márkákkal foglalkoztam, vagyis lehet hogy csak szerintem közismertebb a suzuki, yamaha, kawasaki, honda. ezekkel foglalkoztam eddig inkább csak így olvasgatás szempontjából, legalábbis én még nem sok aprilia motort láttam az utakon, itt nem az aprilia robogóra gondolok, mert abból van pár. hanem inkább a túra- sport motorokra gondolok. Az alumínium váz az nem a nagyobb teherbírás miatt van, hanem hogy könnyebb legyen, mert eleve az alumínium az sokkal gyengébb mint a vas, de viszont jóval könnyebb is.
nem tervezek még aplriliát venni, meg semilyen nevesebb motort, egyenlőre még etz-vel meg simsonnal nyomom
itt van mondjuk a két típusból rögtön 1-1 darab, amit elsőre megláttam mind a kettő típusnál.
ez a yamaha [link]
ez a yamaha kb 23 éves és ennyi az ára.
az aprilia 10 éves. [link]
ennyi pénzért. akkor melyik típus lehet nagyobb minőségű? nem hinném hogy egy olasz motornak nagyobb becse lenne mint egy japánnak, én egyik motornak sem vagyok a híve, én csak azt mondom amit levágok, mindenki azt dicséri jobban amilye van
Tehát ha jobban megnézzük a motoroka akkor ez az állítás nem jött be: "Egy 10-15 éves Aprilia nagyjából olyan áron van mint egy 1-2 max 3 éves japán "csoda" :D"
egy több mint dupla idős japán motor többe kerül mint egy fele idős aprilia.
Nos, azért kevés az Aprilia, mert rohadt drága, gyakorlatilag minden tekintetben. Ekkor pedig az emberek zöme inkább rátesz még egy keveset és Ducatit kap a pénzéért, aminek már valamicske presztízse is van.
A Rotax blokkok nagyon jók, de egy hozzájuk való csavart is egy kisebb családi ház áráért mér az osztrák gyártó. A Pegaso példának okért kiváló motor (sőt!), ám ha a blokk környékén kotlik meg valami (a rotaxosra gondolok itt), akkor az egy vagyonba fog kerülni; típushiba az önindító szabadonfutója, amelynek a cseréje 130 ezer forintba fáj. Van akinek az azért egy egész havi fizetése...
Az "Aprilia király, a japánok meg gyagyik" című marhaságot meg körbe kell, hogy röhögjem, már csak azért is, mert a legutóbbi Pegaso -t - csak hogy példánál maradjunk - a Yamha XT 660 blokkja taszigálja. Ennyit az "ez sz.r, az meg nem" című városi legendákról.
Az olasz motor aránytalanul drága és az is marad. Ellenben, hogy ismételten a Pegaso példáját hozzam fel, a használtpiac jelenlegi kínálatában messze a legutóbbi Pegaso a legjobb ár-érték aránnyal rendelkező portéka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!