PD TDI motorokról tapasztalatok?
Ezen az oldalon felttenni ezt a kérdést felesleges, egyrészt már ezerszer kilett tárgyalva, másrészt, mindenki a magyar piacon lévő, állitólag 150e futott, valójában 300e+ autók alapján gondolkodik.
Én szerintem az egyik legjobb dizelmotor az 1.9 PD TDI, erős, nagyon jó a fogyasztása, és normális használat melett nagyon megbizható.
pl videó:
A csávó egy Skoda Fabia 1.9 PD TDI vel a 800e km futotta meg, és nem kelett még PD elemet cserélni.
http://www.youtube.com/watch?v=RjTsBnDPF4o
A legtöbb ember itt azt fogja mondani, hogy egy zsákutca volt, nagy szar, stb.... Én nekem több autómba is az volt, és nagyon jó tapasztalataim voltak vele.
Nekem 2003-as PDTDI Passatom van. 2005-ben vettem azóta semmi probléma nem volt vele motorikusan. (amúgy sem, a kopó alkatrészeken kívül).
Persze vigyázok is rá. De ezt is szét lehet b@szni, mint bármi mást.
A PDTDI nagyon jó, de csak ha újkorától egyetlen értő gazdája volt, és maradt is, aki pontosan tudja, hogy mennyi van a motorban és nem hajtotta szét.
A PDTDI motorok rossz hírében több változó játszik közre. Az egyik, hogy nagyon tartósak, és még 400 ezer megfutott km után is vissza lehet tekerni az autót 180 ezret futott megkíméltre. A másik, hogy x+1. tulajdonosnál x. visszatekerés után már nem feltétlen minőségi gázolajat tankoltak bele (pancsolt, buszos, kamionos havertól, kannából, néha pedig szart egyenesen a kútról) mert valljuk be, aki tizen évesen régi dízelt vesz, nem biztos, hogy nagypénzű ember, lehet, hogy nem is ért hozzá, csak árérzékeny... ennek gyakran csak negatív hozadéka van. A harmadik, hogy értően kell használni és rendszeresen szervizelni, amit az első tulaj még csak-csak megtett, de a láncban utána következők már nem biztos. Elég csak egy szervizt kihagyni, vagy egyszer jól meghajtani hidegen...
A magyar piac pedig tele van ez ilyen fostaligákkal, azok a PDTDI-k amik gond nélkül mennek viszont nem eladók, mert a gazdájuk pontosan tudja, hogy mekkora érték.
Sztem kb ennyi.
Szia! a WWW.PASSATKLUB.HU oldalt ajánlom olvasgatásra ezzel kapcsolatban. Mellesleg a pd motoros autókat az szidja aki még életében nem ült dízel autóban. Az én passatomban 330 000km van (2000évjárat, pdtdi) és semmi baja. -10 fokban is pöccre indul. Privátban is szívesen válaszolok bármilyen kérdésedre. Üdv.
Egyébként ha normális kúton tankol az ember (a Mol nem számít annak) akkor a pd elemekkel nem lesz gondja... Én az omv-t favorizálom!
Ha annyira fasza ez a diesel akkor miért sorakozott szépen letakarva 1 vonalban 10-12db motor(1-2 éves)abban a márka szervízben ahol én lakom? Érdekes módon az összes garanciális cserés lett.
Az utolsó előttitől kérdezném. Miért nem jó a Mol üzemanyaga? Minden más kútra is ő szállít, ugyanazt veszed más néven, csak az adalékot keverik bele, de a normál benzin vagy gázolaj az egyforma.
Utolsó!
Te kajak egy márkaszervizben laksz?
Minden magyar kút a MOL-tól veszi az alap üzemanyagot, és ők adják hozzá az adalékot, ebben igazad van... kivéve az OMV-t. Ők Ausztriából hozzák az üzemanyagot. Én is mindig náluk tankolok és teljes mértékben meg vagyok vele elégedve.
Ha még mindig nem hiszed, itt egy cikk inkább olvasd el:
A kérdésre válaszolva pedig csak annyit, hogy az előttem szólókhoz hasonlóan én is csak jót hallottam ezekről a motorokról. Ha kifogsz egy megkímélt példányt, akkor nem lesz vele bajod.
Ha valaki nem mol-os pancsolt sz.rt akar tankolni akkor azt csak omv-n teheti meg. Ők a Schwechat-i finomítójukból terítik
Próbáld ki! Kedvezőbb fogyasztás, kulturáltabban járó motor stb
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!