Yamaha XT 600. Tapasztalatok? Típushibák?
Ha vki tud erről a motorról infókat (pl. milyen évjárattól volt már hátul is tárcsafékes) és megosztja itt velem/velünk, megköszönöm előre is.
Használtan szemezek egy hátul még dobfékes, kis tankos példánnyal.
Jó sokáig majdnem egy évtizedig volt. Szerintem így van rálátásom. Nekem 2003as volt majdnem újonnan.
Típushibája nincs, de a korral és kopással előbb utóbb beköszön néhány dolog. Sajnos írtó drága minden hozzá.
Kezdjük a legelső tipikussal. A karburátor gumi szívócsonk előbb utóbb elérik. Gyári 50 ezer, utángyártott 25. Sokan próbálkoznak ragasztással és egyébbel de a vége csere lesz.
Másik tipikus az idomok törése tanknál mert csúszol eldől stb. Gyárinak darabja 50-100ezer között. Érdemes összeszedni a törött darabokat és keresni egy műanyag hegesztőt és fényezőt.
Olajból szűrőből gyertyából csak a gyárit érdemes és az nagyon baráti áron van. Ugyanez igaz a hátsó lánckerék kiskerék lánc trióra. Ezt 50ezerből meg lehet úszni.
A gumi sajnos húzósabb hátsó 40 korul első 30korul van. Metzeller volt nekem és nagyon elégedett voltam vele.
Karburátor felújítás akkor problémás, ha komoly kopás van benne. Ekkor cserélni kell.
Szelepek állítása minden olajcserékor kell. Dugattyú vezérműlánc kb 50ezer km t bír ki. Nyilván lehet több.
Remélem segítettem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!