Nem Toledot hajtok ugyan hanem Cordobat (2000). Volt kisebb és volt nagyobb hibája is a kocsinak. A nagyobb az előző tulaj nem törődömsége miatt következett be. 4-es henger megszorult > generál. Azóta más baj nem jött elő. Megbízható kényelmes autó. A Toledo még kényelmesebb és tágasabb. 110 LE teljesen jó dinamikusan viszi a kocsit. Vezettem egyszer egy olyat.
2011. nov. 28. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/19 anonim válasza:
A jól bevált Vw dízelmotor. A világból kimegy de az olajcserére figyelj oda (15 000km-ként!!). 5w-40-es olaj kell bele, ami teljesíti az 505,01-es szabványt. A márkaszervizeket pedig kerüld nagy ívben!!
2011. nov. 29. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
3/19 anonim válasza:
15000km-ként??? Cseréld inkább 8-10.000km-ként,meg hálálja a tdi a törődést,a castrolt,mivel hamisítják nem ajánlom,inkább nívosabb olajokat (Motul,L.Molly, Repsol)használj. Ha sokat használod városban ,akkor néha menj ki vele 20-25 km-ert városon kívül,ahol kicsit meg hajszolod. Mivel a tiéd elektromos adagolós és ha sokat tötymörögsz vele a korom lerakódik ,és az EGR szelep fals adatot továbbít az ECU letilthat. Mivel VTG (változó geometriás) a turbód, ezért is meg kell hajszolni néha,hogy a korom a turbód kipuff oldalában lévő geometria lapátokra ne tudjon lerakodni,és ne tiltson be megint az ECU a túlnyomás miatt amit a kevéssé mozgás képes geo lapátok okozhatnak. A turbós autók igénylik a bemelegítést,és a visszahűtést,hacsak nem szeretsz turbót javíttatni/cserélni. Amint veszel autót azonnal cserélj le minden szűrőt,olajat,szíjat,főleg ha kereskedéstől veszed. Remélem tudtam segíteni .
2011. nov. 29. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 A kérdező kommentje:
Köszi, hasznos és igaz dolgok.
Olajcserét én is 8-10 ezrenként szoktam végezni, turbo nem sokáig lesz rajta, GTB1756 vagy 2056 lesz rajta, 11x3.1 villanyadagoló, Saybor csúcsok, EGR ki lesz vágva, stb.
2011. nov. 29. 17:15
5/19 anonim válasza:
Nem vakolva lesz az EGR? :D Saybor ? 0.23 ,0.26?
Nekem 2260 van fent, 12x3Xtreme adagoló,0.26-os porlasztó,meg sdi tengely. PD dugó+hajtókar,60-as 1 dobos rendszer,és nem örülsz meg hosszú út alatt sem,nekem 120-as tempónál inkább a szélzaj jelentkezik,min a kipuff hang.
2011. nov. 30. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 A kérdező kommentje:
A project a következő: 1756 v. 2056, 11x3.1 Kiss Zoli adagoló, Saybor Feri 5x0.26, speckó vezérműtengely (SDI-é nekem anno semmit nem hozott), 12-es üa.rendszer, 60-as kipu gyári hátsó dobbal, EGR falazva (lézerrel vágott közdarabbal), PD szívócsonk, XS cooler 60-as savállóval és szilikon csövekkel, Krézi druckl., Kollár Szabi programmal.
PD-bél nem kell, tartós 180 Le/400 Nm elég lesz + egy 6-os váltó (DRW).
2011. nov. 30. 16:35
7/19 anonim válasza:
A kartergázszűrőt is cseréld le, a motor azon keresztül tud lélegezni. (angol megnevezése: breather)
2011. nov. 30. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
180LE-höz minek 12-es üa rendszer?:D A gt20 csak 2000-től fog megindulni, a gt17 sokkal lejjebbről. Mondjuk szvsz ehhez elég lenne a 0.23-as porlasztó is.
2011. dec. 1. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 A kérdező kommentje:
Inkább 12-es naftacsövezés, mint puffer vagy ac.
5x0.26 már bevált, .23-ast nem ismerem.
2011. dec. 1. 12:33
10/19 anonim válasza:
5x0.26 :O 1 tartalék? :D Mondjuk a nagyobb porlasztó könnyíti az adagoló dolgát meg a szíjnak is jó,mert nem terheli az adagoló.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!