Tűgörgő vagy Bronzpersely? Simson, mz
Otthoni körülmények között könnyebb beszerelni újként a tűgörgőset mint a siklócsapágyasat (ha ez számít?)
A tűgörgős is lehet jó de az a baj hogy utángyártottak sz@rok így érdemes kosár nélkül összerakni
Görgő. Simsonba van műanyagkosaras, ami egyrészt csendesebben fut, másrészt, ha mégis széthullik, a kosár darabjai nem bántják a hengert.
A 20-as keverék nagyon sok, az én motorom 8 ezerig forog, konstans nyélgázon járok vele, 50-es keverékkel, immáron bő 20 ezer km óta, motorbontás nélkül,a gyári teljesítmény duplájával. Normális olajat kell venni, egy liter full szintetikus olaj 1800 Forint, nem a világ pénze...
Tűgörgő.
Évek óta Pannoniázok, ha kiszámolom mennyi lett volna csak az olaj árában az eltérés idáig az 1:25 és az 1:33-1:40 környéki keverékek között már megérte volna befektetni az átalakításba. Nem beszélve a kevesebb feleslegesen elégetett olajról, aminek egy rész a kipufogóban fog lerakódni, más része a levegőbe távozik.
Úgyhogy a következő motoron meg is csinálom - Kawa hajtórúd már van hozzá. :)
Agent K, az 1:40 a vashenger miatt kicsit kevés neki.
Legalábbis a mester szerint akitől én az átalakítottat vettem.
Na de ha olcsó volt a KX hajtókar akkor megéri :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!