Simson s51es motor teljesítményén hogy lehetne növelni, ha a hengerhez nem akarok nyúlni? Pl karburátor vagy kipufogó vagy mi?
Kicsi az esély rá, de ha esetleg gyári állapotú S51N a mocid, akkor a súber és a kipufogó apró alakítása látványos eredményekkel jár!
Tessék (a hengerrel kezdi, lapozz lejjebb)
Nos az első egyből belenyúlt abba amibe nem szabad.
Nos a sportlégszűrőt felejtsed el ,mert azzal mindenféleképpen csak tönkreteszed a géped!
Az egyből karbi átfúvókázás sem jó ötlet mert ha gyári a henger meg minden más rajta akkor a gyári cuccokkal beállításokkal megy a legjobban.Ha fúrod a hengert akkor már lehet variálni a karbiban,de akkor sem kell sportlégszűrő,mert azzal csak tönkreteszed.
A legérzékelhetőbb változást a tervezett rezó okozza,nos a bolti rezó is jó valamire mert még is könnyebben pörög a gép tőle.Szóval ezzel a legészrevehetőbb a változás(viszont több lesz a fogyasztása is)
Amit szoktak csinálni az az áttétel módosítása,pl az első lánckereket cserélik kisebbre nagyobbra,viszont akármerre mész el valamit valamiért alapon változtatsz mert ha azt akarod hogy erősebb legyen akkor kevesebbet megy végre ha azt akarod hogy többet menjen akkor meg gyengébb lesz.
Ami még számít:jeladós gyújtás. Ezzel többet tud pörögni és könnyebben ,annyira nem jelentős a változás de van változás és ha összképet nézünk a végén akkor számítani fog.
Amire még érdemes odafigyelni az nem tunning hanem inkább jótanács:Csak szintetikus jó 2t olajat használj!Nem fogod megbánni!
A tervezett rezó dobja a legtöbbet még gyári motoron is!
Aki azt állítja hogy gyári motoron nem dob semmit,nos az süti és lehet hogy már fáradt volt mikor írta :)
Széria motorra tök felesleges sok tízezerért rezót csináltatni. Annyi pénzből faragtass egy lájtos hengert, és helyből jobban fog menni a gyári cuccokkal, és a rendőr nem fog zaklatni a kipufogó miatt.
Mostanság emlékeim szerint Robi egy olyan rezót úgy 20 ezerért csinál, plusz a tervezés, a legdrágább, egyik legtapasztaltabb faragó ember, akinél én szoktam faragtatni, 10ért csinál egy hengert, és szinte garantált a teljesítménynövekedés, a kicsit nagyobb fordulatszám, élénkebb gyorsulás.
A széria motoron a tirisztoros gyújtás semekkora teljesítménynövekedést nem eredményez, csak a megbízhatóságot növeli.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!