Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 150ccm es 4T 2hengeres...

Egy 150ccm es 4T 2hengeres motor van olyan erős mint egy 125ccm egy egyhengeres 2T?

Figyelt kérdés
a 4T az 2 db 75 ös hengerböl áll sor2 vagy v2 mind1... melyikből lehet többet kihozni? azért adtam a 4t nek +25ccm et mert hogy abba több a mozgó alkatrész amit mozgatni kell pl szelepek stb meg azért adtam 2hengert a 4tnek mert ugye az 2 főtengelyfordulat alatt valósítja meg a 4ütemet a 2t meg egy alatt aki ért hozzá tudja:) na? szóval? nagyon érdekelne

2014. jan. 29. 20:55
1 2 3
 21/26 anonim ***** válasza:
Egy ETZ-ből az életben nem hozol ki 70 lovat.
2014. jan. 31. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/26 anonim ***** válasza:
0%
Az Aprilia RS 250-es kommentelő vagyok. Nem egy hungaroring méretű pálya volt, és nem is vagyunk profi versenyzők, csak szeretjük a motorozást, és szeretünk hobbi szinten versenyezni. A CBR amivel versenyeztünk 81 Le (lehet 81 kW, most nem ugrik be hirtelen) volt, nekem az Aprilia így átépítve 104 Le és keményen eszi az alkatrészeket, de én ezt szeretem a 2T-t és nem sajnálok költeni rá heti vagy havi szinten, így a lehető legtöbbet kihoztuk belőle. Végsebességre a RS 250 is 295-307 körül van, amiért képes voltam nyerni, az hogy sok volt a kanyar és viszonylag rövidek az egyenesek, a 2T fényévekkel jobban pörög ki, kanyarból kifelé nagyon hamar gyorsul, igazából ez volt az egyetlen előnye a CBR-el szemben, de egy ilyen "kicsi" pályán pont elegendő ahhoz hogy úgymond megverje a CBR-t. Amit fentebb írtak hogy Simson, MZ, ETZ, ez igaz, én is így kezdtem csak nekem RS 50, RS 125 és RS 250. Konkrétan nem tudom a CBR végsebességét, de szerintem nincs 300 felett, akkor pedig talán végben is versenybe száll vele az RS 250.
2014. febr. 1. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 anonim ***** válasza:

81 KW lesz az, nem LE.


Ha ennyire felhúztad a blokkodat az érthető, csak gondolom akkor nem él meg 1-2 ezer km-nél többet generál nélkül.


Meg hát egy kiélezett versenymotort nem illik összehasonlítani egy utcai motorral.

2014. febr. 1. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 anonim ***** válasza:
Egy Rotax képes ilyen teljesítményre! Igen, így van, nem hosszú életű, és egy nyár folyamán legalább 3 alkalommal átesik felújításon, egyébként most is szét van kapva mert a blokk ment olaszországba NiCaSi-ozásra, sajnos ez a felújítás egyik legköltségesebb része, de szükség van rá. Nekem ez a hobbim, a 2T és az Aprilia, drága hobbi, de szerencsére tudom fedezni a költségeket.
2014. febr. 1. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 Máté36 válasza:
Ember, a hayabusák nem mindegyike megy 300-at, a te 250-esed meg 307? Játszod itt az agyad, a tájékozatlan fiatalok meg elhiszik a fars zagyvaságaidat! 100+ LE??? A moto gp-be az utolsó 250-esek nem mindegyike tudta ezt! , Forintban 3-500 millióba kerültek azok s motorok! Miért kell hazudozni? Csak mert valamit konyítasz a dologhoz? A gp-ben azért voltak 2 hengeresek a 250-esek, mert az szar? Az 500-asok meg 4 hengeresek? Tudatlanok a japán mérnökök, mi?
2016. nov. 1. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 anonim ***** válasza:

Máté36, pályán soha nem volt mérve a 295-307 km/h-s végsebesség, padon volt néhányszor feltekerve, amikor új váltó került alá, aztán ott a 8 sebességes váltóval elment 307-ig. Természetesen a pad és a pálya és és föld, ami be is bizonyosodott, mivel képtelen volt pályán kiforgatni a 8 sebességes váltót, szóval már itt megbukott az, hogy 300 felé menjen. Ami biztos, hogy 260 felé kicsivel elmegy a 7-es váltóval, de rohadt hosszú egyenes kell neki, és a kis súly miatt már nem stabil.


Egy Hayabusa nem tudom, hogy hány kg, de gondolom hogy nem 119 kg feltankolva.

2016. nov. 5. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!