Én az elmúlt tavasszal vettem melózni egy hasonlót. Az enyém 1.6 16V 1999-es óra szerint 160 ezer felett volt benne. Persze kellett ezt-azt megjavítani, de még vezérlést se cseréltem benne. :D
Na szóval ezzel a megbízhatatlan autóval tavasz óta 30000 km-t mentem leállás nélkül. Persze hangos a kinyomócsapágy, sír a kuplung, a hátsó ajtókon akadozik a központi zár, és a kipufogót is javítani kellett 15 évesen!
Ezen kívül csak két olajcsere volt rajta.
Persze biztosan kifogtam valami jobb példányt. Igaz volt vagy 4 gazdája, és a kereskedő akitől vettem árverésen jutott hozzá, mert banki visszavett autó is volt szegénykém, még rajta van a CIB-es vonalkód...
Ja és nincs rajta rozsdafolt sem!
:D
Ja és persze a fent említettek miatt 350-re le kellett alkudnom.
De a 2002-es jó áron van, bár az 1.4-es motor kissé harmatos, de olcsóbb lesz a biztosításod!
:)
Első 2 válaszolóhoz csatlakoznák én is, bár nem tom mért kellett őket leszavazni, mert megmondták a véleményüket.
Ki lehet fogni bármiből olyat amire egy fillért nem kell költeni, de nem a semmiért terjedt el a Renaultról, hogy nem a legmegbízhatóbb, fentebb említett típusokkal egyszerűen kevesebb a rizikó ilyen egyszerű.
Igen, a II. széria (nem az I. széria ph. 2) állítólag egy rakás szar, de igaz ez bármire aminek nem volt 5-6 évig rendes gazdája!
Kollégáim a hasonló korú Opeleket, Nissanokat pont annyszor szerelik, mint azok akik francia autókat használnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!