Tényleg olyan szar a W210 Merci? Vennék egyet.
Vennék egyet, adagolós diesel, szívó előnyben.(CDi NEM KELL)
6 éve van 220D W210 Mercink, 1 adagoló és 1 elektromos ablak motor kellett idáig csak.Órájába 213.000 km Németo.-ból behozva.Szeretnék magamnak is egyet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha szeretnél akár lélekben is felkészülni olyanra, hogy belülről kifelé elrohad az első bölcső, lengőkar, ajtó, küszöb, minden...
Orbitális egy kotvány tud lenni egy ilyen.
Nekem 123-asom van, idén 31 éves lesz, és elmúlt nyáron volt először lakatolva.
Az említett 220D-n elektromos adagoló van, Lucas gyártmányú, legendásan szeret szétesni. Fel lehet rá tenni kis ügyességgel a régebbi, OM601 motor Bosch adagolóját, igen sokan úgy közlekednek vele, jó kis kisipari magyar megoldás.
Ha Mercit akarsz, ami szívódiesel, és kimegy a világból, vegyél egy W124 250D-t OM602 motorral, megkímélt állapotban, és fele annyira sem fog rohadni, mint a W210, cserébe ha bárhol megjelensz, nem az lesz, hogy, na itt a mercigyártás szégyene, hanem egy korrekt, koros autó, ami még ma is megállja a helyét.
Volt szerencsém jópár W210-hez, W202-höz, egykutya mind, bottal nem piszkálnám meg egyiket se. Mondom ezt úgy, hogy egy közepes okostelefon áráért vett 123-asba beletekertem kevesebb, mint egy év alatt 18 ezer km-t, pedig mellette használok másik autót, meg motorozom, hét közben bringázom, stb.
Sőt, a 123-assal voltam külföldön többször is, egyetlen zokszó nélkül tűrte, amikor a nyári kánikula közepén 5en ültünk benne, színültig rakott csomagtartóval, és megmásztuk a Dinári-hegységet, meg a szlovén Alpokat, 200D motorral.
Hamarabb indulnék el egy Romettel ilyen útra, mint egy W210-zel...
"Volt szerencsém jópár W210-hez, W202-höz, egykutya mind, bottal nem piszkálnám meg egyiket se."
A W202 miért lenne szar.Arról nem hallok elektronikai gondokat, rohadást stb.Amúgy énnekem a kedvenc autóm mindíg is a 123-as Merci volt.Na de abból jót találni.3,5 millióért van egy fasza 300D a Használtautón. Vagy esetleg egy 230-as benzines gázüzeművé alakítása.Dízelt nehéz lenne jót találni
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
En a helyedben nem csak a dieseleket nezegetnem hanem a benzinest is (hacsak nem tudsz olcso gazolajat mert akkor ertheto a dolog)...
Nekem egy 97-es E420-am van,teljesen rohadas mentes (ritka mint a feherhollo),sok benne a km, viszont nem volt bontva se a valto sem a motor...Apro bajai voltak mint az elektromos ablakok vezerlo modulja, egy ablakemelo szerkezet es a tetokarpit volt megereskedve...
Ezektol eltekintve nagyonstabil auto.
En inkabb vennek benzinest akar csak a 200-ast-szerintem a diesel 95%-a mar tul van a 600e-kmen...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!