Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vennék egy komplett motort az...

Vennék egy komplett motort az autómhoz. A beépítés később lenne, a jelenlegi még elfut valameddig. Hogyan kell tárolni a "pót" motort, hogy esetleg 1-2 év múlva se legyen baja? Legyen benne olaj? Nedvességtől elzártan (amennyire lehet)? Köszönöm.

Figyelt kérdés

2013. dec. 21. 13:29
 1/7 anonim ***** válasza:
45%
Te most ennyire hülye vagy ,vagy ennyire gazdag?
2013. dec. 21. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Friss olajjal legyen feltöltve, amit beépítésnél le kell engedni és újra friss olajjal feltölteni. A hengerekbe is önts egy kevés olajat és forgasd át a főtengelyt, hogy szétkenődjön a hengerfalon az olaj, így nem tud megrozsdásodni. Mást nem nagyon kell tenned.
2013. dec. 21. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Szétszeded és külön tárolod. Vagy olajjal vagy gépzsírral legyen vastagon bekenve minden eleme és úgy elrakva, hogy por, szennyeződés és pára ne nagyon érje. Mikor össze akarod rakni, új hengerfejcsavarok és tömítés legyen hozzá (de a dugattyúgyűrű is ajánlott).

Az egyes módszere is jó, de ebben az esetben a főtengelyt havonta (vagy ha ez nem megoldható, akkor legalalább 2-3 havonta) egyszer érdemes átforgatni, mert az olajfilm magától is vékonyodik egy kicsit. Illetve ennél a megoldásnál csak egyben tudod tárolni a motort, szétszedni nem - a hengerfej, az olajcsatornák és víztér pedig jobban ki vannak téve a korrózionak.

2013. dec. 21. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
A Te módszered is jó, viszont a víztér így is korrodál. Esetleg le lehet dugózni a járatokat, de akkor is rohad. Zsírral pedig nem lehet kikenni, vagyis ki lehet, csak nem érdemes. Egyébként 1-2 év nem olyan szörnyen hosszú idő. Annyira nem is a korrodálás a fő probléma, hanem a szimeringek elöregedése. Én egy 20 éve egyhelyben álló mororkerékpárt hoztam újra működésbe és nem volt egyáltalán rozsdás a henger, pedig nem lett tudatosan eltárolva, csak egyszer leállították és annyi.
2013. dec. 21. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

SZÉT NE SZEDD!!

Olajjal töltsd föl rendesen.

Lehetőleg úgy kell lerakni mint ahogy az autóban áll.

Fa gerendára raklaphoz pántolva vagy motor tartó állványt szoktak neki hegeszteni. Így nem folyik ki az olaj belőle.

Száraz fedett helyen kell tárolni. Pl a garázs sarkában.

A kipufogó és egyéb likeket lukakat be szokták tömködni rongyal hogy ne mennyen bele a por és a pára. Aztán jobbak magát a blokkot is le szokták takarni valami rongyal.


Így konzerválható tökéletesen egy motor,

Láttam én már kirakva ég alá fóliával letakarva is motort. De azok 1 év elteltével már a fémtelepeken pihennek vasba leadva.

Vagy a donor autóban kell hagyni amíg ki nem szerelik belőle. Mert ott se tud belejutni a pára amitől berozsdál hetek alatt. Egy berozsdált motorral csak a baj van. És hihetetlen munka pénz újra felújítani.

2013. dec. 21. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Kedves lehülyéző legelső!

Aki gazdag,nem új motort vesz,hanem lecseréli a kocsiját.Ha átgondolod,hogy egy hengerfej-felújítás, szelep,gyűrű stb. csere munkadíjjal mennyi, akkor ez a legolcsóbb megoldás.A motor kb. 50 ezerbe kerül.Azt hiszem válaszoltam téged tükröző kérdésedre.

2013. dec. 22. 07:26
 7/7 A kérdező kommentje:
A többieknek köszönöm a körültekintő választ.
2013. dec. 22. 07:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!