Tényleg olyan szar a W210 Merci? Vennék egyet.
Vennék egyet, adagolós diesel, szívó előnyben.(CDi NEM KELL)
6 éve van 220D W210 Mercink, 1 adagoló és 1 elektromos ablak motor kellett idáig csak.Órájába 213.000 km Németo.-ból behozva.Szeretnék magamnak is egyet.
A dieselek azok, egytől egyik a w210-be.
Maga a kocsi jó, nincs vele gond azon kívül, hogy rozsdásodik, meg ha megjelnni akarsz vele le fognak nézni, de amúgy kényelmes kocsi.
már a vagányok átnyergeltek a w211-re.
Miért néznének le benne?
Azért mert én nem vok "újsuzukib#zi".
És miért szar a diesel hisz adagolós?
akkor néznek le mint mondtam ha arra veszed, hogy megjelenj vele valahol, vagy fel akarsz vágni vele, hogy neked milyen fasza mercid van.
amúgy átlagos, ha nem vagánykodsz vele nem fognak sem kinézni sem felnézni rád miatta.
azért sz@r, mert már több mint fél millió km van ezekbe, és hiába az adagoló, az is megadja magát, utánna meg már csak a kókányolás megy, egy dízel sem tökéletes már ezekbe, mindegyiknek ki van már a bele, füstölnek, meg minden.
annyi az előnye, hogy keveset fogyaszt, ebbe a kocsiba nagy dízel ellenes vagyok.
Én néznék egy jó állapotú E320-as benzinest.
Akár gázzal.
Ilyennel tanultam vezetni. Sima szívó dízel E Merci, szintén 220-as.
Aztán első autónak CLK-t vettem, ez sima benzines, 200-as, automata. 3 és féléve van meg, nagyon megvagyok elégedve vele. Ahhoz képest, hogy csak 136 lóerő, azért elég jól megy, szerkezetileg viszont nagyon erős autó és roppant megbízható. Akármit csinál vele az ember, mindig beindul és mindig hazaviszi. Ha kérdésed van, írj nyugodtan.
Amúgy már a tanuló Merci is tetszett nekem, azzal se volt semmi probléma, azt leszámítva, hogy kicsit lomha volt.
Az a baj, hogy az oktató még úgy vette, hogy taxi volt, rengeteg km-rel, elől-hátul törve volt, aztán olyat csinált az autó, hogy betettem hátramenetbe és nem lehetett kimenni. Fel kellett az oktatónak emelnie, alámászni és ő vette ki onnan, aztán úgy folytattuk az órát. De jó autó volt az is, másban mindenben megbízható volt, meg kényelmes. Szerintem egyáltalán nem rosszak ezek a Mercik. Megjelenni persze, hogy nem lehet velük, mert hol vannak ezek már egy vadi újhoz képest. A CLK is.
Sajnos a jót kifogni itt már nem elég. Ez a 136 lovas motor már euro3-as, EGRrel meg van áldva és mivel nem feltöltött így sokkal hamarabb válik ki a korom a szívósorban, meg mindenhol ahol kitud, mint a feltöltötteknél. Rendszeres takarítással megelőzhető a jelentős teljesítményvesztés, de gondolhatod hányan csinálják :D
Na most az biztos egészséges, amikor 400 000km-nél egy kis korom leválik és beugrik a szívó szelepen át a dugattyúhoz szétnézni :D
Én nem mondom, hogy rosszak, mert haveromé tényleg király, belül is nagyon patent, de ilyen szerintem már csak 1000-ből 1 van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!