Adódhat valami baj abból ha a vontatott autó induláskor 1-esben maradt álló motornál?
Elszakad a kötél például. Rémlik, hogy egyesbe szokták tenni a váltót az autó rögzítése céljából is?
Ha az ember be akarja húzni a kocsit, akkor is leginkább 3.-ban vagy esetleg 2.-ban szokás próbálkozni.
Ha a kötél mégsem szakad el, akkor a vontató autó fogyasztása lesz többszöröse az indokoltnak, és az amúgy vállalható 30-40 km/h sebesség mellett kibírhatatlanul hangos lenne a motor (feltéve hogy akad olyan vontatókötél és autó, amelyik képes az 1-es fokozat áttételén keresztül kb. 5000-ig felpörgetni egy motort).
Nem az időben nem cserélt láncú és feszítőjű karbantartatlan vackokra gondoltam. Persze a magyar karbantartási szokások között már sokmindere lehetett példa...
Egy ki nem nyúlt vezérműszíj vagy lánc nem ugrik át egy megfelelő profilú (nem kopott) fogaskeréken.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!