Simson mennyivel lesz nyomatékosabb és meddig kell be járatni kell az 1000km kíméletes hajtásban?
Mofakertől most rendeltem meg a dolgokat.:
-főtengely/tűgörgő
-csapágyak (KOYO)
-dugattyú/gyűrű
-kuplung lamellák ebbe bele értve a fém is és kuplung agy/ház
-kipufogó le ömlővel!
szeretnék belőle egy olyan simsont ami fel veszi a harcot a gyári robogókkal !
Nem akarlak elkeseríteni,de sohasem fogja felvenni egy Simson a mostani robogókkal a versenyt.Nekem az egész fiatalkorom Simsonokkal telt,nemrég még hobbiból volt egy,de eladtam,mert ezek már kifutottak.
Ha normális jó Simsont akarsz,venni kell kb 150-200-ért alig használt gyárit,de láttam még 400 ezerért is félretett gyárit 180 km volt benne.
Max.Tábori tuning 4 felömlős 90 cm3-ese tud ütős lenni,de szerintem ötször megtéped,és vége.Amúgy ezek az ilyen olyan utángyártott mindenféle jólcsengő nevekkel ellátott alkatrészekből "felújított" megoldások csak a pénzt viszik.
44F
Nos a robogók is olyanok hogy 50-ig 60 ig megy jól.
Szerintem egy simson tunningal simán odaverné,de akkor az már nem megbízható gép.
A mofánál is akadnak jó cuccok,de nem mind a legjobb mínőség.Amire viszont figyelj oda az a 1000-1500km bejáratás!
2-es vagyok,bocsi,igen,a járatás...
A jó minőségű,"drága" keverékolajat sosem szabad sajnálni,Castrol,meg ilyenek!
Nem tudom milyen dugót vettél, ha az olcsó mofakerest, az kb papírnehezéknek jó. (A berta és az Ambika gyártmányúra gondolok)
Ha a zöld dobozos Piston feliratút, akkor az jó lesz.
Viszont ha nem volt fúrva, teljesen felesleges dugót cserélni, hacsak nem tört el az előző.
Jó olaj kell (minimum rész szintetikus, pl Mol Sprint, de inkább full szintetikus, 1700 körül van litere), és normálisan menni vele, nem sietősen.
Nyomatékosabb nem lesz, csak nem fog egyből csörömpölni, meg megragadni.
Ha olyat szeretnél, ami a széria robeszeket veri gyorsulásban ÉS végsebességben is, az drága dolog.
Ha elég csak az egyik, akkor az 100 rugó körüli játék. Egy combosabb 70-es lazán megy 90 körül, igaz, ekkor a gyorsulás kicsit elmarad a robeszektől.
A Tábori-féle tuningokat felejtsd el, mert finoman szólva sem túl korszerűek.
Van Magyarországon pár ember, aki Simson tuninggal foglalkozik, és sajnos nagyon sok kókler is van, akiknek kifizetsz egy vagon pénzt, és nem lesz jó a motorod.
Nagy számban fellelhetők Sós Antal(Santyi) hengerei, ezekből a 60-as is eléggé szedi a lábát, az erősebbik 70es (12,7LE hozzávaló cuccokkal) pedig vidáman megy 90 felett is.
Fontos, hogy motortuningnak csak akkor állj neki, ha a futóműved, gumik rendben vannak, és van normális féked. 100-as tempóhoz nem elég a gyári fék!
# 5/9
Jó minőségü olaj...Nos pont a castrolnál van az hogy 50% hogy hamis.
Én a Repsolt ajánlom és olcsóbb is mint a castrol vagy a sthil :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!