









50ccm-ben Simsont vagy robogót kell venni. Ezek az 50-es endurok és "sport" motorok nagyon komolytalanok. Attól eltekintve, hogy minden kicsit is hozzáértő rögtön észreveszi a turpisságot, nagyon jó esélyre olyat fogsz venni, ami már rég kilehelte a lelkét, mert ugyebár nem tartják be a 40kph-t amire ezek tervezve lettek.
A gyártók sem nagyon törődnek ezzel a szegmenssel, márkánként jó ha van egy ötvenes gép oszt kifújt. Rájöttek, hogy itt robogó a király.





Először is úgy veszem, mintha lenne rá hajtási engedélyed, vagyis m- típus bele van ütve a jogsidba, ha nincs semmilyen papírod, akkor teljesen mindegy hogy 50-es vagy 600-as, így is úgy is megbüntetnek!
Elkezdem akkor..
Simsonokról azt mondják most hogy nagyon jók, igen, ez akkor volt még igaz 80ban. Ma már eléggé elavultak a mostaniakkal szemben minden tekintetben. Ha húzod ez is ugyan annyi idő alatt megy tönkre , mint a "mostani" 50es endurók.
Dt -t vegyél szerintem, de el kell dönteni mi a fontosabb, alul húzzon, vagy fordulaton? Gyári dobbal alul húz, tuningal magasabb fordulaton. Nekem 100at ment tuning dobbal, 70es hengerrel, de meg mondom őszintén eladtam, mert nem tartottam egészségesnek hogy 7000től éreztem rajta valamit, ami nekem nagyon kevés volt ! Ha van autóra jogsid, szánd rá magad, és menj be autósiskolába, ahol átképeznek 125ös jogsira 20-30ezer körül. Akkor már mehetsz is a 125ös dt-ért, ami eléggé patent!
De ha maradsz az 50esnél, akkor crm, vagy dt-t vegyél! Gyári dobbal hosszabb élettartamot kapsz. Power szelep a ludas egyébként ebben a csiki csukiban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!