Milyet vegyek? Benzines, vagy diesel autót?
Én benzin párti vagyok.
1. autóm: 94-es, 1.0 swift. Egy forintot nem kõltõttem rá, csak olajcsere (otthon). Nyúztam, gyilkoltam, semmi baja nem volt, nagyon megbízható. A küszöbbe bele tudtam nyúlni mert szétrohadt... 180ért vettem, nevetségesen keveset evett ha vigyáztam.
2. autóm: Nissan Primera p11. A generátort kellett egyszer felújítatni, és az olajcsere (meg ugye szürõk). Láncos, halhatatlan motor (1.6 benzin). Drága alkatrészek, elég jól tud rohadni.
3. autóm: ugyanolyan primera, 2.0 benzines, ugyanolyan láncos. Haldokló önindítóval vettem fél éve. Azon kívül semmi baja
Én a japán benzineseket szeretem, mert megbízható, melegen pörgethetö és nem lesz semmi baja. A kasztni mindegyik japánon szét fpg esni.
Fatet a német dízelre esküszik. Legfõképpen régi 1.6 szívó dízel és 1.9 td. Nálunk a szívó pár évig volt, a passat egy építkezést kibírt, ahol nem volt kímélve. De elötte is egy munkásautó volt ahol nyúzták.
A 1.9 cordobára vigyázva volt, egy akksit kellett benne cserèlni pár év alatt. Na meg egyszer felfõzte a vizet, mert nem kapcsolt a ventilátor. Semmi baja nem lett, a mai napig nem van elégedve vele a gazdája.
Üdv! Én 3 hónapja vettem meg az első autómat. Én is nagy dilemmában voltam, hogy honnan, milyet, mennyiért, és kb nekem is ennyi volt rá.
Hónapokig nézegettem a jófogást, meg a hasznaltautot, de nem találtam. Kereskedőtől nem akartam venni, nem bízok bennük, sok ismerősöm ráfázott már. Kaptam egy telefont, egy ismerősöm volt kolleganőjének eladóvá vált a régi 97-es 1.4-es Fiat Brava-ja. MINDEN ismerősöm mondta hogy fúúúj, olasz, meg pont 1.4-es az szériahibás, meg rá fogom költeni a gatyámat is... bla bla.
Szóval elmentem megnéztem, friss műszakis volt, belül GYÁRI állapotú, új akksival, alufelni, plusz acél-téligumival, elektromos ablak abs szervó 2 légzsák stb, az alján egy rohadás se volt. 350-re tartotta a tulaj, mondta 250ért viszem. Gondoltam a maradék 200ból bármi baja van megcsináltatom, és az Tényleg meg lesz csinálva, nem csak rámondva hogy ez új meg az is új... Visszahívott. Ideadta annyiért. 3 hónapja hajtom minden nap, de nagy baja nincs, azon kívűl hogy bent a városban hajtom, és ritkán vidéken és 10 litert eszik így. Most a termosztát kicsi gyenge kezdett lenni, meg az öndító amit majd cserélni kell (összesen 18.000ft), a kötelező szervíz után(vezérmű olaj légszűrő olajszűrő fesz görgő 38.000), az átiratással együtt(53.000), beleszámolva a kis hibáit, benne lesz ebben a hónapban 380-ban, és van egy viszonylag hibátlan autóm, és még pénzem is hogy ha valami még van vele megcsináltatom. Ami a lényeg hogy ne kapkodj, és ne ugorj bele egyből az elsőbe, mert mindíg van jobb. Én nem a fiat-ot ajánlom neked, csak elmeséltem az én taktikámat.
Sok sikert! :)
Nem az első autóm lesz, csak olyan rég volt már saját verdám, hogy jobbnak látom most igen komolyan körüljárni a témát. Ebből szerintem le is esik, hogy nem vagyok az a kapkodós fajta. A kérdésnek is leginkább azért adtam ezt a címet, mert erre a "benzin, diesel" dologra harap mindenki. Tudtam, hogy több választ kapok majd, mintha csak annyit írtam volna: kocsi kell, segítsetek választani.
Köszi a hozzászólást, várom a továbbiakat. Ment a hüvelykujj.
Most jöttem vissza az első "próbaútról", eddig nagyon jónak tűnik.
Köszi!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!