Sacak kérdése:
Van valakinek ötlete, miért van az, hogy a kocsiban az alternátor csak egy nagyobb gázfröccs (2500-3000 fordulat) után kapcsol-kezd el tölteni?
Figyelt kérdés
#alternátor-generátor
2013. dec. 1. 17:47
1/5 anonim válasza:
Kimérted az akku sarkain vagy miből gondolod ezt?
Ha tippelnem kéne: Hibás feszültségszabályzó.
2/5 A kérdező kommentje:
Nem mértem ki, minden indulásnál rá gázolok egy nagyot, és ilyenkor erősebben bevillannak a diódák, fények miegymás és innen tudom hogy megy, ha ezt nem teszem meg akkor lemerül az aksi
2013. dec. 1. 17:57
3/5 anonim válasza:
Ki kéne mérni, hogy alapjáraton, "gázolás nélkül" mennyi a töltőfeszültség. Lehet csak az akksid gyenge.
4/5 A kérdező kommentje:
az a helyzet, hogy a jelenség állandó, ha új az aksi ha régi
2013. dec. 1. 18:19
5/5 anonim válasza:
Egyes autóknál a töltésellenőrző lámpa nem csak a problémát jelzi vissza, hanem az ezen átfolyó áram segít indulás után felgerjeszteni az állórész tekercseit. Ha a lámpa nem működik vagy nem jól működik (test helyett +12 V-ra van kötve a megfelelő kivezetése), akkor a forgórész csak "önerőből" tud felgerjedni, amihez nagyobb motorfordulat kell. Fejből csak egy példa ugrik be: a G.224, avagy Samara generátoros kocka Ladák esetén sokszor a feszültségmérő miatt nincs bekötve a visszajelző, a tulaj meg csak pislog, hogy miért nem tölt a generátor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!