Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Polski Fiat 126 650E VAGY...

Polski Fiat 126 650E VAGY Trabant 1.1 Kombi?

Figyelt kérdés

Szóval az a helyzet , hogy van egy kispolskim. Gyönyörű, megkímélt állapotban, de mégis rengeteg vele a probléma.

A motorja folyton besül, ez a fő probléma, ezen kívül mondjuk más gond nincs vele, de ez havonta megtörténik, akár többször is. És most elgondolkoztam rajta, hogy esetleg egy DDR-es kocsival talán jobban járnék, mert azért mégis csak német, meg VW licenc motor van benne, szóval ezek egy kicsit jobban csalogatnak, mint egy olasz(ami amúgy sem túl jó hírű) copy. Szóval a pontos kérdésem az, hogy a Polákhoz képest jobb kocsi a Trabant 1.1?



2013. nov. 29. 10:22
 1/6 anonim ***** válasza:
44%
Az sem sokkal jobb. Vegyél egy régi 1.0 Swiftet 100-150 körül. Egyszerű mint a faék, alkatrész hegyekben aprópénzért. Ezen legalább érdemes javítgatni a hibákat, mert tartós lesz az eredmény. A Kispoláknál és a Trabinál soha.
2013. nov. 29. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Az a trabant egy olyan kocsi, amit nem egész egy évig gyártottak, és utána a gyár megszűnt. Nagyon nagy gond az alkatrész. Valami van, kapható, de általában igen silány minőségű. Bontott sincs.


Amúgy a kispoláknak egyáltalán nem kéne havonta besülnie, ott valami más baj van. A csigaházba benéztél már? Nincs meglazulva a venti? vagy nem túl sovány a keverék neki? A szomszéd néni évek óta eljár a kisfityójával, még megszakítót sem cserélt benne soha. :)

2013. nov. 29. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat:)

mikor harmadszor hagyott ott a kocsi elvittem egy szerelőhöz, nagyon tisztességes kis öreg úr volt, veterán autókat restaurált, így nem volt probléma neki ez sem.

a szervizköltség egy másik polák ára volt, de megnyugodtam, hogy szakember csinálta és végre nem lesz vele probléma jó ideig. Na ez a jó ideig pont múlthétig tartott. A kocsi augusztus óta van meg és kb másfél hónapja volt a szerelőnél. Most a gyújtás kábel volt rossz. Szóval amúgy a motort leszámítva semmi gond nincs vele, viszont szerintem egy komolyabb és megbízhatóbb motort raktak bele a korszak hű emberei abba az NDK-s csodába:)

2013. nov. 29. 12:50
 4/6 anonim ***** válasza:

A trabantnak nem a motorjával van a baj. Az egy VW motor, és ha elromlik, van is hozzá alkatrész. De már a kuplung, a sebességváltó, a féltengelyek, a felfüggesztés, a fékek, az elektromos rendszer az mind-mind NDK fejlesztés. Nem állítom, hogy rossz konstrukció, de huszonkét év nyúzás után már bizony elhasználódik ez-az a legjobb kocsin is... és mivel kis példányszámú, rövid életű autó volt, nem minden komoly lkatrészgyártó látott fantáziát abban, hogy felszerszámozzon a trabant alkatrész utángyártásra. A legszükségesebbek kaphatóak hozzá, de ha valami furfangosabb hibája találna lenni, mondjuk beszorul és megforog egy csapágy vagy ilyesmi, akkor aztán lehet bontóról bontóra biciklizni, amíg végül akad hozzá egy másik.

Amúgy jópofa kis autó, kár érte, mármint hogy nem hozták ki mondjuk tíz évvel korábban, biztos, hogy nagyon kedvelt lett volna.

2013. nov. 29. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

Hali!

Nekem Trabant 1.1 van és imádom.Igaz nekem szerencsém volt, mert 27 ezer km rel vettem,még eredeti volt a vezérműszíj,a gumik, meg kb minden.Ezeke lecserélve lett egy kb új autóm rozsdamentesen :)Pöccre indul a legnagyobb hidegben is,és elég jól megy.Strapabíró is, például megkoccolt hátulról egy f astra ,neki betört a lámpa meg egy kicsit a hűtőmaszk, nekem csak a lökhárítóm mozdult el,amit vissza lehetett 2 perc alatt állítani.Off road terepen is elmegy,mivel magas az alja.Szerintem egy praktikus kisauto és persze nagyon nagy feeling.Egy a baj,hogy nagyon meg kell nézni hogy milyet veszel.Szinte lehetetlen normálisat találni, mind szét van rohadva vagy cserélték a kuplungot utángyártottra,amitől olyan kemény a pedál mintha krumpli lenne alatta.Drukkolok hogy megtaláld az igazit, én nem bántam meg,pedig tudtam volna venni egy újabbat.Sok sikert!

2014. febr. 16. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Ja és azt elfelejtettem hogy a motor olyan mint a hajdú bojler: örök élet plussz egy nap :)300 ezer kilométer környékén kezdi csak enni az olajat,addig 0 ellentétben az opelokkal és társaikkal.A hall elemes gyujtás örök,max a rotort kell cserélni ami 5 perc.
2014. febr. 16. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!