Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kb. mennyit kell költeni egy...

Kb. mennyit kell költeni egy ilyen kocsira, ha használni is akarom?

Figyelt kérdés

[link]

Fogyasztás, szerviz, adók, stb..



2013. nov. 15. 20:01
 1/3 anonim ***** válasza:

Elkerülnéd az 1 misit mire műszakiztatnád.

Ha van pénzed akkor a biztosítás nem lesz gond a 240 kW után...

Ha marad pénzed,akkor tankolhatod 100km / 15L. Ha erős a lábod,akkor 20L is bekúrja :)

Öreg az autó,szóval ha megveszed,ne gondold azt hogy életed végéig kiszolgáll. Egyik barátomnak is ugyan ilyen van,valamivel gyengébb,de ugyan az az autómata. Folyton szervízbe van.

2013. nov. 15. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

egymillio alatt, 5 literes motorral...? a gatyad ramegy.


188000 csak az atiras koltsege, a lejart okmanyok lejart muszaki vizsgat jelentenek, annak is oka van valoszinuleg. egy ilyen autohoz altalaban az alkatreszek sem tul olcsok. 5 literes motorral szerintem meg ala is lott az elozo a 15 literes fogyasztassal, kulonosen varosban. Egy szett gumi (a 20 colos nyari felnikre) siman megvan 200 rugo, ha nem tobb.

2013. nov. 15. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A biztosítás és a teljesítmény adó nem vészes.

5.4-es V12-nél nem illik fogyasztásról beszélni, ha ilyesmi felmerül, akkor ez nem a te autód.


Mennyit kell rá költeni ha használni is akarod? Ha valós 189 000km lenne benne, akkor háromszor ennyiért hirdetnék. A facelift előtti patent E38-ak Németországban 6000 euró felett kezdődnek, ez a ~ harmada.

Ebből kiindulva, ha rendbe akarod rakni, akkor a vételárat rá fogod költeni minimum egyszer. Egy olaj, váltóolaj, szűrők, szíjak, vezérlés,folyadékok, gyertyák cseréje minimum 150 000 lesz, de ha pl vezérműlánc és feszítők cseréjénél egyúttal kidobod a víz és olajpumpát is akkor megy egy feljebb is.


És akkor még nem jött elő semmi nyavaja, típushiba, futóműhöz nem kellett nyúlni stb...


Nekem az E38 a nagy álom, egyszer majdnem bele is vágtam egy 735i-be ( Volvo S80 lett helyette ), de aki ilyenbe fog , főleg olcsóba , az sok pénzzel készüljön. HA tényleg ez tetszik menj el, nézd meg, nézed át és két dologra figyelj nagyon:

1 Ne legyen az előéletben 3 totálkár. Ha két darabból rakták össze..

2 Sehol ne legyen benne gányolás, minden legyen gyári. Ahol tákolás, drótozás, szigszalagolás, kábelkötözőzés van, ott már nem volt pénz normálisan megcsinálni, ki tudja mit barmoltak még össze. Megoldod a tákolt dolgot, aztán előjön az eredeti hiba, ami miatt tákoltak... Az ilyenek messziről kerülendők.


Ha használni is akarod? 14-15 literes vegyes fogyasztással nyugodtan számolhatsz, ami azt jelenti, hogy városban minimum 17-18 liter. Ne kergess álmokat, V12, automata, 2 tonnás kasztni, 326 lónál egy két nagyobb jobb láb és egy 2 literes autó dupláját bekérte egyből. Nem szabad azt nézni, hogy országúton elmegy 90-nel is 8-9 literrel. Ha nincs pénzed tankolni, akkor nem lesz pénzed gumira sem, javítani meg főleg. Számszerűsítve? Ha évi 20 000km-t beleraksz, akkor gond nélkül eltankolsz havi 105-110 000-ret, és ez még csak a tankolás. Ha költeni kell esetleg a kocsira és még élni is akarsz mellette, akkor nem árt egy minimum nettó 350 000-res fizu.

2013. nov. 15. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!