Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » "Driftelésnél" hogyan kell...

"Driftelésnél" hogyan kell használni a váltót?

Figyelt kérdés

2013. nov. 8. 21:43
 1/9 anonim ***** válasza:
50%
Ügyesen!
2013. nov. 8. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Ezt sejtettem :) Kicsit érthetőbben? :)
2013. nov. 8. 22:10
 3/9 anonim ***** válasza:
közben leginkább sehogy
2013. nov. 8. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
és előtte illetve utána?
2013. nov. 9. 15:57
 5/9 anonim ***** válasza:
Hát rendesen! És persze villámgyorsan, hiszen a sikeres drift lényege, hogy elkapd a megfeleleő pillanatot. De az igaz, hogy nagyon kell vigyázni a váltóval, ugyanis ha kapkodsz, könnyen elronthatod a kapcsolószekrényt, vagy az is előfordulhat, hogy még le sem nyomtad a kuplungot de már váltanál villámgyorsan. Na ez tuti hazavágja a váltót. Szóval tényleg csak ügyesen.
2013. nov. 9. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Ez mind szép és jó, valaki technikaian letudná írni vagy nem?
2013. nov. 9. 22:08
 7/9 anonim ***** válasza:
57%
Nehézkes a felfogásod, ne haragudj. Kuplung-üres-sebesség-kuplung elenged-közben padlógáz. Mit nem értesz ezen?
2013. nov. 11. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Nem mindegy, hogy milyen driftet akarsz végrehajtani. Lehet kicsi s nagy sebességű. Lehet külső illetve belső sávos. Lehet váltós, lehet a nélküli. Lehet kézifékes, vagy a nélküli. Lehet fékpedálos vagy a nélküli. Lehet rugdosós, vagy a nélküli.


A legalapabb, hogy 3-asban mész a kanyar felé, berántod a kéziféket, vele egyszerre alulkormányzol, kézifék ki, hirtelen ellenkormányzás és tövig nyomod a gázt (vagy legalábbis tartod) és ha érzed, hogy az autó visszaállna menetirányba, akkor a csúszás irányába rálöksz egy kicsit.


Lehet úgy is, hogy 4-esben mész kanyar felé (bal kanyar) bal sávban, kanyar előtt átrántod a kocsi elejét a jobb sávba, és amint a bal első átért a felezőn, fékpedál kicsi nyomás, közben hirtelen kormány balra tövig, fék fel, padlógáz, hogy a kocsi beálljon. Fékpedál nagyobb nyomás, ezalatt kormány forgat vissza, fék felengedésére pedig kormány már jobbra, és padlógáz, ha pedig a kocsi fordulni akarna, helyrerakod szögbe.


Van még egy lefelé váltós, motorfelpörgetős, de az nem a legkényelmesebb, és nagy tempónál veszélyes. Fontos, hogy itt tilos a kézifék használata.

Mész kanyar felé 4-esben, közepes laza nyomás fékpedálra, alulkormányzás kanyar irányba (ez a farolás kezdete), fék még lent, leváltasz 3-asba,padlógáz, motor felpörög, féket felenged, ellenkormányoz, irányban tart, és kanyar végén visszaváltasz 4-esbe.


Szóval az egyetlen drift módszer amihez váltani kell az az utolsó. Egyszerűbben: a driftelési szöghöz való beállásra használt fékezéskor leváltasz, és gázzal felpörgeted a motort,mielőtt felengednéd a féket, majd driftelsz, és a kanyar gyors elhagyása érdekében a kanyar végén még egyenesbe állás előtt felváltasz.

2014. jan. 11. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen :) ez nagyon is kielégítő válasz nekem! :)
2014. jan. 11. 20:40

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!